[ליצירה]
לא יודעת אם לקרוא פאנצ' ליין לביטוי כל כך מעודן ולא מתריס, כמו יתר השיר.
אכן יש לישי יצירות חזקות יותר, אז מה, לכולנו יש חזקות פחות.
טוב שמישהו (ודווקא צעיר מאד) מוצא צורך להצביע על תופעה. זה מפרה לאחרים את הדמיון וכוח היצירה. וישי טוב בזה.
[ליצירה]
מלהיב מאד, אפילו שלא הבנתי:
למה מאבק וקרב?
מי האויב?
את מי אתה אוהב?
עם יד על הלב -
מה באמת אתה חושב
שצריך לעולל לאויב?
בבקשה, הסבר ובאותה הזדמנות
גם הקשב.
(כי קורה לפעמים שמרוב התלהבות
נקרע החוט
והמחשבה משתבשת, רעיון בחרוז מתבלבל,
תפילה בדעה מתנגשת.)
[ליצירה]
השורה האחרונה היא בביאליקית?
יפהפה!!!
ודורש המשכים:
ולעת שחר, לעת אור
יעל חרוזנו זה
יתרומם כעוף החול
וישוב אל השדה
ירחף מעל כל בית
כל שורה ישק בלי די לה
לא יחדל משק כנפיים
עד ירד הלילה.
תגובות