[ליצירה]
מאדים
אני מאדים ומסמיק לנוכח התגובות לשיר.
אגב, יובי חי ונושם בקיבוץ גנוסר ובכל שנה בסביבות שבועות מתקיים פסטיבל האביב שבו אומנים יהודים וערבים יוצרים יחד פסלים ויצירות למען השלום והאחווה.
יובי קיבל השנה פרס מיוחד על פועלו.
[ליצירה]
רבקה, הצלחת לבטא יפה,ברגישות רבה ובעדינות
את ימי הליבון ,הסיום מצויין במיוחד! יישר כח!
אם יורשה לי,כתבתי גם אני שיר שתחילתו בעניין זה
מנקודת מבטי. שם השיר: שבעה נקיים.
[ליצירה]
אושר צרוף
גם אני מזדהה עם הרהורייך לגבי יחסייך עם ילדייך.
מציאת שביל הזהב היא באמת אחד המפתחות,אך גם כבוד רגישות והרבה א ה ב ה.
היטבת לבטא את רחשי הלב של אם ואב.
תודה.
תגובות