באמת, ממש יפה רק אל תשמרי את זה בתת מודע כמו שנראה קצת בשיר תראי את ה' ואל תתביישי לענות ולקבל גם תשובות. ה' אוהב אותך
ואל תחשבי שאני איזה ברסלב מהרחוב, כל זה ישר מהלב.
תודה.
[ליצירה]
נחמד מאוד!
באמת, ממש יפה רק אל תשמרי את זה בתת מודע כמו שנראה קצת בשיר תראי את ה' ואל תתביישי לענות ולקבל גם תשובות. ה' אוהב אותך
ואל תחשבי שאני איזה ברסלב מהרחוב, כל זה ישר מהלב.
תודה.
[ליצירה]
וואו... וואו... משהו מ-ד-ה-י-ם
איך את כותבת כ"כ יפה,תגידי לי? מאיפה זה בא לך?
מה אני אגיד לך, ד' פינק אותך שם למעלה.עם כזה כישרון.
עלי והצליחי!
וואו... וואו... משהו מ-ד-ה-י-ם
איך את כותבת כ"כ יפה,תגידי לי? מאיפה זה בא לך?
מה אני אגיד לך, ד' פינק אותך שם למעלה.עם כזה כישרון.
עלי והצליחי!
עטרת
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
יו! מותק,זו יצירה ממש טובה. אהבתי. יותר מכל היצירות הקיצ'יות
שיו. ממש טוב. ממש אהבתי. אהבתי כל משפט ומשפט מהגופיה על הספה עד לריח של הזקנים--גדול גדול. שיו.
מקסים.
תני לי ללחוץ לך יד ווירטואלית..^
ילדה
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
רדף יקר,
אוףףףףףףףףףףף.
אני לא לא לא לא לא מבינה איזה שירי חשק יש לריה"ל. כולם דברים על זה,מביאים את זה בתור דוגמא, אבלאני לא מבינה! אני לא מכירה שירי חשק שלו. לא למדו אותי באולפנא..(צדיקים,לא רצו שבנות צנועות וחסודות יפתחו לדבר שכזה..(בצחוק..))
ובקשר לשיר השירים-האמת היא שתמיד הפריע לי שבנים צעירים קוראים את זה,כי אתה יודע מה עובר להם בראש ישר. לא הפריע לי (בעצם..קצת הפריע לי..) שגברים קראו את זה-כי הם הבינו את העומק! מבין? וגם אז תמיד התפדחתי שקראו את זה לידי. לא יודעת,זה כן קצת לא צנוע-למי שלא למד את העומק של שיר השירים.. יש מבין?
(אני אגיד לך משהו,פעם יצאתי עם מישהו,והוא רצה שנלמד חלק משיר השירים כל פעם,בררר..איזה פדיחה. אז אמרתי לו שבסדר-בתנאי שאני בוחרת מה ללמוד..(יענו את הפרקים הצנועים..))
עטרת
[ליצירה]
הי רדף,
אין לי בכלל שאלות! זה לא העניין, עצם ההתקרבות זה עצם העניין, לא שאלות- את השלב הזה אני מקווה שפחות או יותר כבר עברתי...מה שחסר לי, זה ההרגשה,התחושה שד' פה איתי, עוזר לי, אוהב אותי,תומך..ועוד דבר שחסר,זה שאני מרגישה שאני,ע"י המעשים שלי,(או עצם זה שאני לא עושה כלום כדי להתקרב)-רחוקה מד'- שאני לא יודעת\מרגישה שהוא רוצה אותי בכלל בגלל זה. אם בכלל אני ראויה.
יש מבין?
עטרת
תגובות