[ליצירה]
מותק...בגרות במתמטיקה???
את עושה צחוק??
אסביר לך משהו,אני עכשיו לומדת במכללה. כן כן,עברתי את הבגרות הזו במתמטיק ועוד הרבה אחריה..
ו....אכן. יש גם כאלו שבשנות העשרים שלהם נהיו מכורות....
יש מבין?
[ליצירה]
אוף. יצחק יקר,
אל תכעס עלי, טוב? אבל עדיין לא הבנתי...
..
א..האם תוכל לרדת אל מקום מושבי הדל, אל השכל שלי הקטן והלא מבין..ולהסביר לי באופן שכן אבין..??
תודה...
ילדה
[ליצירה]
נשימתי נעתקה.
אני א-ו-ה-ב-ת את השירים שלך!!
יאאלה! איזה יופי! אני משתגעת!
איזה יופי איזה יייייוווווווופפפפפייייייייי
מדהים.
מתה על הסגנון כתיבה שלך.
עטרת
תגובות