[ליצירה]
לא יודעת. מישום מה זה גם נראה לי שיר..איך אומרים..לא משהו מבחינה דתית...לא צנוע מי יודע מה..
נראה לי שזה מתאים אם תכתוב את זה לאהובתך, ולא לכולנו...(למרות שבתור בת זה לא כזה מפריע לי..מפריע לי יותר שבחורים טובים קוראים דבר שכזה.)
עטרת
[ליצירה]
אלוהים.
זה קשה כ"כ. אני כ"כ הייתי רוצה לבוא אליך ולתת לך חיבוק.
אין לי מה לומר. ונראה לי שלא שייך שיגידו משהו בכלל.
אין לי מה להציע לך. חוץ מהבנה.
למרות שאני לא מכירה אותך, אני חושבת שתשמחי לקבל.
קחי.
איתך,
עטרת
[ליצירה]
אלוקים!!
הדבר הזה טוב כ"כ!! איזו כתיבה! איזה יופי!!
אלו תאורים מ-ד-ה-י-מ-י-ם, וואי! אהבתי ושוב אהבתי ושוב!!
אני לא יכולה,מאיפה זה בא לך?
וואי.
פשוט לשתוק.
כי אין עוד מילים להביע את אשר בתוכי.
ילדה