באמת, ממש יפה רק אל תשמרי את זה בתת מודע כמו שנראה קצת בשיר תראי את ה' ואל תתביישי לענות ולקבל גם תשובות. ה' אוהב אותך
ואל תחשבי שאני איזה ברסלב מהרחוב, כל זה ישר מהלב.
תודה.
[ליצירה]
נחמד מאוד!
באמת, ממש יפה רק אל תשמרי את זה בתת מודע כמו שנראה קצת בשיר תראי את ה' ואל תתביישי לענות ולקבל גם תשובות. ה' אוהב אותך
ואל תחשבי שאני איזה ברסלב מהרחוב, כל זה ישר מהלב.
תודה.
[ליצירה]
האויר הזה מדגדג לי בשיער
זיכרון אפלולי
לא מישר קווים.
מעניין מה אמרה הלבנה באותה שעה
והיכן בדיוק עמד לו העשן הסגול הזה
שמסנוור אותנו עכשיו.
ואולי כבר פיהקה
כשראתה את פס השקיעה מתקרב.
[ליצירה]
הבעיה היא שצריך הרבה זמן וכוחות נפש לעשות התבוננות-ופה היצר הרע לוקח את התפקיד,ואני מתעצלת, כי אני במרוץ הלימודים, עבודות, חיים...ואין זמן, ואין כוחות לעצור הכל, ולהגיד-O.K עכשיו הזמן להתבוננות.
בייחוד שבפועל זה לא שאני עושה עבירות שחבל"ז,אלא דברים קטנים-(שהם בהחלט משמעותיים) ואז אני אומרת לעצמי-עזבי אותך,את עושה מצוות,את לא חוטאת בטירוף,אז לא נורא שאת לא עושה התבוננות,כולא מה זה..
ועוד דבר,שאני כשאני קובעת זמן לעצמי לדיבור עם ד' (יענו התבוננות), אז תמיד בזמן הזה-כלום לא יוצא לי,ואני מרגישה באמת מדברת אל ה--ריק, ח"ו, זה כמו שכשהייתי בכותל רק לזמן קצר,כי הייתי חייבת ללכת-רק אז הלב נפתח,וכששבוע אח"כ באתי במיוחד-כשכל הלילה היה פנוי להשתפכות הלב- כלום. נאדה.אמרתי כמה פרקי תהילים,תפילת ערבית-והלב לא נפתח!! איזה באסה!עד שאתה הולך,ומשקיע-זה לא יוצא. רק כשאין זמן,או אתה לא מוכן לזה-פתאום הלב נפתח.
...מה עושים??
עטרת
[ליצירה]
אמל'ה.
אורנה,זה המצב שעמ"י צריך יום יום להתמודד איתו.
וזה קשה. אבל לכן אנחנו עמ"י,שמאמינים ויודעים שד' מנסה אותנו במה שאנחנו יכולים לעבור.
אבל זה לא מפחית את הכאב. את הקושי העצום.
וואי.איזה שיר מרגש עד דמעות.
קטע כתוב כ"כ טוב.
רק שנהיה חזקים.
ילדה.
תגובות