[ליצירה]
פה , כמו ב"וושתי" את מבכה מוות של גיבור שאין אנו רגילים להזדהות אתו
כתוב יפה מאד
אהבתי במיוחד את הבית הראשון. התנ"ך הקמאי הכנעני אם הרהורים על אפסותו של האדם.
"הכמות נבל יומת אבנר"
[ליצירה]
אני מבין את כאבך ומזדהה איתו
אך
האם זה נכון לשים בחבית אחת את מי שגירש אם מי שרק "נלחם שלא על מנת לנצח" וש"ריסן"?
קצת מריח מ"כל מי שלא לצידנו - נגדנו" (יוסף וויסריונוביץ סטאלין)