ודיברנו על תנועות.
וניתחנו שפת-גוף.
וסיפרו על רגליים שאומרות אומץ,
ולימדו על ידיים מקרבות,
ואני יושבת פה, לבד, אחרי הכל,
מנתחת כל מילה.
כל תנועה, כל הברה,
את שפת הגוף שלך,
ומי ילמד אותי
את שפת-הגוף של
האהבה?
תגובות
בעזרת ה'.... הוא יגיע וילמד אותך....
ממש יפה הזדהתי ואהבתי כל מילה!
פרח בר...
[ליצירה]
יו.............
כל כך המון הרבה-הרבה מטוסים זעירים ללא טייס..... הוי, כל כך הרבה!! שיהיה לכם רק-רק-רק טוב והמון בהצלחה בדרך החדשה המשותפת ו... ו... ו... אההה!!!!!!!!!! הם עושים את זה... שתלכו בדרכים נעימות ותמימות. (חה-חה.) ((:
(בהתחלה חשבתי ש - זהו, דברים שכאלו מרגשים אותי כבר "רק" במובן של השמחה של האחרים, כבר חלפה-לה ההרגשה של "גם אני רוצה!!" התחינתית-כמעט, האולפניסטית המטורפת. אבל השיר הזה... אין מילים... בעצם יש -
גם אני רוצה!)
[ליצירה]
לשרון,
קודם כל, תודה (:
תמיד אומרים שהשניים השלמים נהפכים לאחד שלם וגדול,
בזה אני מטילה ספק.
זה לא הגיוני, כי אם כך, למה לו, לאחד הזה, להתפרק, להישבר, להשאיר צלקת.
אבל בעצם, כל העולם הזה לא הגיוני.
אז לא משנה.
תודה. ושבת שלום.
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
נמלה,
ניתן לך זמן למה - להיות אלוהים?
לא, לא, החתולה תמיד תברח, זה לא בסדר, היא תמיד תברח. אתה תמיד תנצח אותה, אתה אדם, היא רק חתולה, לא, לא, לא
מותר האדם מן הבהמה? איפה? איפה?
[ליצירה]
רוצה לבכות?
תשאיר את העיניים פקוחות פקוחות בלי למצמץ, זה יבוא גם עם כל האפקטים הנלווים, העיניים האדומות והכל. למען האמת- אפילו עם העצב. תופעה מעניינת. כשאתה בוכה, גם אם זה לא אמיתי, אתה נהיה עצוב. ולהיפך. אם תחזיק חיוך מאולץ, תהיה שמח- אפשר להסתכל על זה כסוג של דיסוננס קוגנטיבי- איך זה יכול להיות שאני עצוב, הרי אני מחייך. מסקנה: אני צריך להיות שמח. ואז נהיים שמחים. ולהיפך.
השיר ממש יפה, אהבתי את ה'הצפתי מבט'!!
תגובות