[ליצירה]
זה לא נאמר מתוך עצבים,חלילה! אלא מתהייה אמיתית- הרי המיקום בו צולמה התמונה לא מתבטא בה, אין אפילו רמז לנוף, אז לא ברור לי למה זה פרט חשוב.. אלא אם כן זו סקרנות,ואז זו סיבה מספיק טובה :-)
[ליצירה]
מעט סתמי לטעמי.. אין קומפוזיציה ברורה, הרקע מקושקש מדי ומקשה על מיקוד,ואולי היה כדאי לחכות ליום שמש או לארגן תאורה מלאכותית לפחות.
אבל אכן.. אילנות קסומים הם :-)
[ליצירה]
פרט מידע קטנטן שאולי יהיה חשוב למי מכם: צילמתי את זה היום בבוקר...(ראשון, י"ג שבט). רוב הסיכויים שבזמן שאתם מתבוננים בצילום, המזח עדיין נראה כך בדיוק.
תגובות