המשפט מתוסבך מידי או.....?
(אני יכולה להסביר אם צריך....פשוט תחשבו קצת ותבינו את הכוונה....אני אתן לכם רמז לחכם שהתשתמש באמביציה שלו ואולי זה יעזור לכם להבין- שי גבסו).
:) יומשמח!
[ליצירה]
המשפט מתוסבך מידי או.....?
(אני יכולה להסביר אם צריך....פשוט תחשבו קצת ותבינו את הכוונה....אני אתן לכם רמז לחכם שהתשתמש באמביציה שלו ואולי זה יעזור לכם להבין- שי גבסו).
:) יומשמח!
[ליצירה]
מוכרת ההרגשה.... זה מאוד מהנה לעמוד מול הקהל! לפעמים קצת נמאס מהתגובות של האנשים (אני ברחתי פעם על הכסאות במקום בשביל שבינהם) אבל.... אח"כ מתגעגעים לקהל הזה. אל תברחו! אל תחזרו מהר למאחורה!
בהחלט שיר, משפט יפה :).
וזה יותר מתאים לשיר מאשר למשפחט מאוחה, לדעתי.
סחטיין עלייך מתוקה! ד"ש ממני...
תגובות