[ליצירה]
מדהים!
חשיבה מעניינת בהחלט........ ! וכתיבה יפה לזה....
מזכיר לי משהו בסגנון-
1.ובעצם מהרגע בו אנו קמים בעירנות, אנו מתחילים לכסות את החסר, החוסר בשעות שינה.
2. ואיך כעבור כמה שעות, בדיוק בזמן בו אנו מרגישים כי האורות צריכים להכבות, אנו נעשים מעיין ינשופים, והשינה, נדחת לזמן בו אנו צריכים להיות עירניים.
[ליצירה]
שיר עמוק...ומבאס על זה שכולם עברו כאן, ורק אתה נכשלת...
ד.א-קראתי מהשירים והמשפטים שלך....יש לך פוטנציאל להיות משורר!..אתה מעמיק בכתיבה, יש לך משמעות נסתרת כזאת למה שאתה כותב. זה מאוד מיוחד. אני לרוב לא מתה על משוררים שמנתחים להם תשירים ואומרים שהם התכוונו למשהו, אבל אצל שמים לב שיש כוונה ושכל. =)
בהצלחה בהמשך ויומשמח :)
[ליצירה]
ממש יפההההההההההההההה!
תחושות מתוארות מדהים....כתוב מדהים.....ממש גורם הזדהות עם מכל מיני מקרים דומים...לאו דווקא חתונה...אבל מן התגברות כזו....ממש מקסים!.
[ליצירה]
שיר יפה :)
"הסיכון בלהיות עצמך" כמה מוכר... הפחד זה שאצל אנשים, מפחדים מהצל של עצמם, או שהם מפחדים מה יאמרו עליהם בסביבה... זה לפחות מה שהשיר העביר לי, שרק היא לא פוחדת!.
תגובות