המשפט מתוסבך מידי או.....?
(אני יכולה להסביר אם צריך....פשוט תחשבו קצת ותבינו את הכוונה....אני אתן לכם רמז לחכם שהתשתמש באמביציה שלו ואולי זה יעזור לכם להבין- שי גבסו).
:) יומשמח!
[ליצירה]
המשפט מתוסבך מידי או.....?
(אני יכולה להסביר אם צריך....פשוט תחשבו קצת ותבינו את הכוונה....אני אתן לכם רמז לחכם שהתשתמש באמביציה שלו ואולי זה יעזור לכם להבין- שי גבסו).
:) יומשמח!
[ליצירה]
שיר יפה מאוד. מעביר את תחושת הפספוס שחוזרת מפעם לפעם -כשיוצאים לסופים. והוא נשמע עמוק מעבר למה שהקוראים קוראים.
המבנה, הקצב של המילים מסודר היטב (זאת אומרת כמו החלוקה של שורה יחידה למילה "אני" כי היא חזקה יותר.... או מפרידה בין מילים בשביל שהשיר ישמע בפיסוק הנכון) -טוב לרוב אנלא כזו פלספנית, אני פשוט אהבתי את הקצב.
[ליצירה]
אהבתי!
מאוד נותן להרגיש תחושת הזדהות.... לי זה העביר הרגשה לומר לך- זרוק אותה! איזה מן יחס זה שהיא מסובבת אותך על אצבע!
אז גם אם כתבת את הקטע לא ברגע שהרגשת את זה אז.... זה נותן הרגשה מתאימה, של כעס, ובלבול.... והרצון הזה להתבודד.
בהחלט שיר טוב!
[ליצירה]
המשפט מתוסבך מידי או.....?
(אני יכולה להסביר אם צריך....פשוט תחשבו קצת ותבינו את הכוונה....אני אתן לכם רמז לחכם שהתשתמש באמביציה שלו ואולי זה יעזור לכם להבין- שי גבסו).
:) יומשמח!
[ליצירה]
כמה כואב, כמה נכון.... . :(
שיר חזק וטוב.. לדעתי המשפט החזק של השיר הוא זה: "אני עוד אהבתי אותך כשאת לא" ואח"כ הדימוי עם הים.... כי כאן יש את הוידוי הכואב... =(
בהחלט שיר מהלב!.
[ליצירה]
והנה עוד אדם מישראל שאוהב יותר ערבים מישראלים.... וזה לא פרימיטיבי ומטורף??
ואם טעות בידי ופגעתי בך (אם התכוונת למשהו אחר שמואל) אז סליחה, אבל ככה זה נשמע.
אולי תרד אל העם להסביר את עצמך??
[ליצירה]
מזכיר את שירי 1,00 זמר וזמר =)
אהבתי מאוד!
חרוזים מוצלחים!לא נשמעים מאולצים...
הכי אהבתי "מפסגת החרמון" כי אני מחכה לשלג.
ואת החלק האחרון בשיר שיש תקווה, "לא תדעך הלהבה"...
:)
תגובות