למה? למה? למה תמיד אני לא מבינה?
או שאני יהיה כמו כולם שאפילו אם הם לא מבינים הם תמיד יגידו: "מהמם" ,"וואו", העיקר להראות כאילו הם הבינו..
אז הנה בשבילך: וואו, מהמם, מדהים.
(אפשר הסבר? ..:-) )
[ליצירה]
למה? למה? למה תמיד אני לא מבינה?
או שאני יהיה כמו כולם שאפילו אם הם לא מבינים הם תמיד יגידו: "מהמם" ,"וואו", העיקר להראות כאילו הם הבינו..
אז הנה בשבילך: וואו, מהמם, מדהים.
(אפשר הסבר? ..:-) )
[ליצירה]
אני מכיר א תהעקרון ההומאופתי אבל פה את מסיימת כשארית כפיס עץ שעלה באש. איך פתאום המים נכנסו לכאן? אני מבין את זה אסוציאטיבית אבל לתוכן.. לא ממש. אם א תרוצה לחבר זאת לכאן אולי כדאי לך להוסיף את המילה "גם". = גם מים זוכרים.
תגובות