[ליצירה]
ענק!
סופסוף מישו נכנס בשיטה הזאת ששיגעה את כל העולם.
הייתי מגדירה זאת כ"סוריאליזם" ולו רק בגלל שאנשים עשו מזה דרך חיים..
:))
וגם איכות הרישום טובה.
[ליצירה]
אני חושב שהביטוי 'רום עומק...' שנדמה לי שמצוי בחסידות לא מעט, מבטא את אותו רעיון.
לכן הייתי אולי אומר בשינוי קטן: להעפיל ולהעמיק, לחפור ולבנות, לצלול ולעוף...וכו' וכו'...
ועוד קצת, אם אינני טועה יש ביטוי דומה מאוד שמיוחס לאדמו"ר מקוצק, ואם אמצא אותו אביאו לכאן בל"נ :)
[ליצירה]
איזה דבר מיוחד שזה...
אין כמוך,
מהיפים ביותר.
הכי הכי אני אוהב כאלה.
כשיודעים לתפוס את הרגע ולתאר אותו כאילו הוא עכשיו ממש,קורה לי, ולא כאילו הוא קרה להם.
תודה.
[ליצירה]
תגובה ראשונה.
הנה זכיתי לתת תגובה ראשונה...
אני (שותף סמוי לחובבי משפטים אחדים) מבין יפה את בדידותה של כל מילה שנכתבה כאן ולא זכתה לתגובה עדיין... רואה היטב את צערה ובעיקר את אימתה.. אימת יום הדין שלה, כשיגמור שעונה את תקתוקו וזמנה שהוקצב לה יאזל, והאצבע המונפת מעל 'הסרת יצירה' תמצא מנוחה ממתיחותה על גבי כפתור הפלסטיק..
ומה לי מעשה טוב יותר לפתוח בו שבוע מלגאול 'יצירה' ערירית כזו מיסוריה :)
רסיס. הבנתי אותך. משפט חמוד מאוד. אתה אכן חסר תקנה.
תגובות