אני רוצה לברוח,
למקום שאין ממנו חזרה,
לזרום עם הרוח-
להרגיש חסרת הכרה,
להגיע למציאות שונה-
למציאות שלי.
לשנות את התמונה,
למקום שיתאים בשבילי,
שלא אצטרך לחשוב,
ולא להתחשב,
רק להרגיש ולאהוב,
לשכוח את הכאב.
[ליצירה]
פתרון של לכבות את המחשב הוא לא פתרון....
אלא למצוא עוד דברים שאת אוהבת לעשות ולהשקיע בהם זמן מיומך, ולאט לאט לפנות לתחביבייך האחרים יותר ויותר זמן,
וגם להפגש עם אנשים.... מאוד מאוד חשוב!!!!!!!!!
בהצלחה!
אגב, כתיבה מעולה!
יישר כוחך!
[ליצירה]
תודה על התגובות..
האראגר היקרה, החריזה מבלבלת, וזה בא בכוונה, להדגיש כל כמה שורות, שינוי התייחסות שלי כלפי השיר, שים לב, כל מחשבה שניה, יוצרת בלבול, או השהיית קריאה....
פלונית יקרה, אני מדברת על אהוב, שנרצח ביידי בני עוולה, הי"ד
תגובות