אתה הגיבור הגדול הנורא
החזר לי את משפחתי חזרה
בריאה נאה בראת לך
הבט בי קמטיי מספרות דרכך
אל הרחמים חותך בשר ודם
מה נאה היא בריאתך
שזורה בחוט של דם
תפילה אשא אל רם ונישא
תן לי אפשרות לעיכול בטרם תמעיד אותי בעיקול ועוד עיקול
הנח לי לבטוח ולאהוב
מבלי לחטוף מידיי כל מה שנראה לי טוב
לקחת לי הורים ומשפחה
ילדתי הראשונה חמדת לעצמך
אהוב ראשון מת במלחמה
וגופי התרגל להיות לך למטרה
אל טוב ואהוב
אומרים שאמונה היא דבר חשוב
[ליצירה]
אתה הגיבור הגדול הנורא
החזר לי את משפחתי חזרה
בריאה נאה בראת לך
הבט בי קמטיי מספרות דרכך
אל הרחמים חותך בשר ודם
מה נאה היא בריאתך
שזורה בחוט של דם
תפילה אשא אל רם ונישא
תן לי אפשרות לעיכול בטרם תמעיד אותי בעיקול ועוד עיקול
הנח לי לבטוח ולאהוב
מבלי לחטוף מידיי כל מה שנראה לי טוב
לקחת לי הורים ומשפחה
ילדתי הראשונה חמדת לעצמך
אהוב ראשון מת במלחמה
וגופי התרגל להיות לך למטרה
אל טוב ואהוב
אומרים שאמונה היא דבר חשוב
[ליצירה]
כנפי, זה לא כ"כ משנה אם זה מאנוכיות או לא. התוצאה אותה תוצאה= פגיעה עצומה באדם. ומסכימה שאין אדם רע יש אדם שרע לו ובעקבות כך קורים הדברים ולא נכנס לדיון על זה כאן.
[ליצירה]
הייתי בטוחה בהתחלה שהשיר מדבר על שינה,הרדמות.
מדהים... גם כשאתה כותב על משהו כה כואב
כמו מוות אתה לא נותן לשיר להגמר עם הכאב,
אתה מכניס בו נופח של תקווה או נגיעה של תקווה.
מקסים בעייני.
תודה לך.
[ליצירה]
הבסיס הוא האמונה באלוקים שהוא הכל, ובתוך, בחיי היום יום צצות שאלות תהיות (אצלי בכל אופן) שעליהן אני עונה ואיתן אני מתמודדת. בשיר התכוונתי להוכיח לעצמי לא לעולם. ולא כהוכחה ממש אלא כתזכורת, כפתירת דילמות אישיות קטנות.
תגובות