לעטרת ציון
"ועכשיו ברצינות"
היא מצהירה.
אני מרצין פנים
ומתמקד
נותן לשקט לעשות את שלו.
את אומרת שזה מוזר.
שזו פעם ראשונה
קר
לא מוכר.
את החיוך מהצד השני
לוּ יכולת לראות.
[ליצירה]
חחחח מר יוסף וויזלי, זה ממש ממש הצחיק אותי. רק אני חושב שבאיזהו שלב זה נהיה ארוך מידי. אבל לא משנה.
תגיד, כבר חושב על החתונה? אמרתי לך שתתחתן עוד מעט. מר יוסף, הסגרת עצמך- אתה הבא בתור!
תגובות