[ליצירה]
מסכימה עם המסר- שצריך להיות מאוחדים.
אבל -בואו נשב ונקשיב לצד השני, לדעתי זה פתרון לא יעיל.
כי מלכתחילה- הממשלה לא נשמעת כאילו היא מקשיבה לדעת העם... משאל עם היא לא מוכנה לעשות ואפילו לא מתייחסים בממשלה למשאלים פנימיים!.
לכן לדעתי נוצר המצב שכל אחד מוכיח את צדקתו.... גם ככה אין מי שיקשיב.
ככה שהלוואי ובאמת נצליח להתאחד ולא תיווצר "שנאת אחים" אבל אם נעשה הכל ב"דיבורים" לא יודעת אם זה יעבוד. (לא אמרתי אלימות- אלה לקום ולעשות).
[ליצירה]
שיר יפה מאוד. מעביר את תחושת הפספוס שחוזרת מפעם לפעם -כשיוצאים לסופים. והוא נשמע עמוק מעבר למה שהקוראים קוראים.
המבנה, הקצב של המילים מסודר היטב (זאת אומרת כמו החלוקה של שורה יחידה למילה "אני" כי היא חזקה יותר.... או מפרידה בין מילים בשביל שהשיר ישמע בפיסוק הנכון) -טוב לרוב אנלא כזו פלספנית, אני פשוט אהבתי את הקצב.
[ליצירה]
לדעתי זה גדול!
זה חזק!
וצר לי לאכזב את רבין.. אבל אני גם בעד "פושעי אוסלו לדין"....... זה מעיין המשפט שבא אחרי המשפט הזה לדעתי.
גם אני מת חבר. פושעי אוסלו לדין..... .
הכל מסתובב על אותו הציר..... .
[ליצירה]
ננסות היא החלק המתוק של נפלאות התבונה :)
שיר אדיר שבאדירים!
אני קוראת את זה שוב ואני לא מבינה איך זה שלא הגבתי!?....
אז עדיף מאוחר מאף פעם... :)
אחלה של שיר ושל משאלה! אבל אני לא מזדהה!
אני ננסית משל עצמי =).
[ליצירה]
שיר טוב!
ופסקה הדממה
והחזירה את היהודים על מקומם
בכל מקום עשויים לרדוף אותנו
ולכן זו לא סיבה לברוח מהארץ
אלא לדבוק בדרכה
ולהתגאות בעובדה שאנו יהודים
ולא ככל הגויים.
תגובות