[ליצירה]
רעיון מאוד יפה!.
אך אולי עדיף באמת כהצעת איה, לסווג את זה במונולוג, או לשנות את הכתיבה כדי שיתאים ל"במשפט אחד" כמו למשל- "הפחד הגדול ביותר יכול לנבוע מאדישות, כי ללא הזעזוע מחיי היומיום יש ואולי אין טעם של ממש בחיים".
בהחלט רעיון יפה!
יומשמח :)
[ליצירה]
המשפט הזה נכון במקרים מסויימים...... :)
לא נראה לי שאני מתייחסת אליו כמו שרצית עם העולם השקרי והמציאותי וכו'.......אני מסכימה עם זה מההתבוננות שלי ואוהבת את זה, ומסכימה עם זה (למרות לא בכל מקום זה נכון).
[ליצירה]
ננסות היא החלק המתוק של נפלאות התבונה :)
שיר אדיר שבאדירים!
אני קוראת את זה שוב ואני לא מבינה איך זה שלא הגבתי!?....
אז עדיף מאוחר מאף פעם... :)
אחלה של שיר ושל משאלה! אבל אני לא מזדהה!
אני ננסית משל עצמי =).
[ליצירה]
כמה כואב, כמה נכון.... . :(
שיר חזק וטוב.. לדעתי המשפט החזק של השיר הוא זה: "אני עוד אהבתי אותך כשאת לא" ואח"כ הדימוי עם הים.... כי כאן יש את הוידוי הכואב... =(
בהחלט שיר מהלב!.
[ליצירה]
צחית,
גם אני חולקת עלייך ומסכימה עם ישועות ונחמות.
לא תמיד יוצר צריך לשחק אותה "מתוחכם" ולשים בשיר האנשות ודימויים לא קשורים. לפעמים מרוב תחכום השירים נשמעים מטומטמים!.
ולדעתי דווקא בגלל שהחלום הזה על השומקום הוא חלום ילדותי.. כי מבוגרים יודעיםשזה לא קיים, דווקא בגלל זה השיר מתאים למה שילד קטן בטוח שיש, ומבוגר רוצה שיהיה כזה. לדעתי הכותרת לא מפחיתה מערכו של השיר וגם לא מהפנטזיות שבו.
[ליצירה]
שיר-חידה אדיר ומצחיק!
ראשית כל-זה אדיר!
שנית כל- הכוונה למקק .... אני מקווה שאני צודקת.... כי לא לקח לי בקושי זמן להבין.... ויותר נכון- לא הבנתי ממש מה הבעיה.
זה ממש שיר-חידה חמוד!!!
יופי טופי של נונסס מקקון!..... ורק שתדעו- הדברים הכי טובים באים בחבילות קטנות...תתפלאו... מדובר גם בג'וקים ;)
ושלישית כל- לכל מי שבא להעיר/ להאיר לי שלא אומרים- ראשית,שנית וכו' כל....אז אני יודעת שלא אומרים ככה...אבל אני אוהבת את זה :)
תגובות