[ליצירה]
שיר טוב!
ופסקה הדממה
והחזירה את היהודים על מקומם
בכל מקום עשויים לרדוף אותנו
ולכן זו לא סיבה לברוח מהארץ
אלא לדבוק בדרכה
ולהתגאות בעובדה שאנו יהודים
ולא ככל הגויים.
[ליצירה]
ממש יפהההההההההההההההההההה.
מאוד מאוד יפה!.
כתוב בצורה מדהימה, הרעיון על להשוות את זה למתמטיקה הוא מאוד יפה . למרות שלא התעמקתי בקטעים של המתמטיקה הם בהחלט התקשרו לסיפור בצורה יפה.
[ליצירה]
אווצ'
קצר ולקולע.
עדיף ללכת עיוור בתלם ולא לדעת מה יש בו... ככה זה יכול להראות בהתחלה, או כשרוצים להעלות זכרונות. אבל אח"כ אתה מעדיף את הרגע בו נוכחת לדעת שהתלם בו אתה הולך.. אחר הוא. (לפחות לדעתי)
[ליצירה]
שיר יפה :)
"הסיכון בלהיות עצמך" כמה מוכר... הפחד זה שאצל אנשים, מפחדים מהצל של עצמם, או שהם מפחדים מה יאמרו עליהם בסביבה... זה לפחות מה שהשיר העביר לי, שרק היא לא פוחדת!.
תגובות