[ליצירה]
חחחחחחחח כל מי שא קרא--שיקרא!
זה ממש גדול!!! איך שחיברת בין השחיתויות של אז והיום עם הכונפה מכנאפו ;)
והנוייחס הזה...הוי..פעם היו יודעים איך לדבר, עם קמץ או עם שווא,מי שטעה לא העיז לפתוח פיו!,כיום..אם הטועה היה משתתק,אף אחד לא היה מדבר. ;)
[ליצירה]
שיר עמוק...ומבאס על זה שכולם עברו כאן, ורק אתה נכשלת...
ד.א-קראתי מהשירים והמשפטים שלך....יש לך פוטנציאל להיות משורר!..אתה מעמיק בכתיבה, יש לך משמעות נסתרת כזאת למה שאתה כותב. זה מאוד מיוחד. אני לרוב לא מתה על משוררים שמנתחים להם תשירים ואומרים שהם התכוונו למשהו, אבל אצל שמים לב שיש כוונה ושכל. =)
בהצלחה בהמשך ויומשמח :)
[ליצירה]
מכאיב לי .... זה מתאר חלקית את מה שאני הרגשתי לא מזמן... (ואני לא אפרט למה חלקית) אבל זה פשוט נכון... וכואב.
יצירה יפה מאוד וכתובה בצורה כנה. :)
[ליצירה]
זה סיפור מצמרר....
אכן הוא יפה אבל באמת... הוא יכול להיות אפילו טוב יותר ללא המילים הלא מחמיאות...והזולות... ואני לא אוהבת להעיר ולהאיר לשלילה אבל באמת שזה יעשה את הסיפור ליותר יפה וגבוהה מבחינת השפה.
[ליצירה]
שיר טוב!
ופסקה הדממה
והחזירה את היהודים על מקומם
בכל מקום עשויים לרדוף אותנו
ולכן זו לא סיבה לברוח מהארץ
אלא לדבוק בדרכה
ולהתגאות בעובדה שאנו יהודים
ולא ככל הגויים.
[ליצירה]
לדעתי זה גדול!
זה חזק!
וצר לי לאכזב את רבין.. אבל אני גם בעד "פושעי אוסלו לדין"....... זה מעיין המשפט שבא אחרי המשפט הזה לדעתי.
גם אני מת חבר. פושעי אוסלו לדין..... .
הכל מסתובב על אותו הציר..... .
[ליצירה]
שיר יפה :)
"הסיכון בלהיות עצמך" כמה מוכר... הפחד זה שאצל אנשים, מפחדים מהצל של עצמם, או שהם מפחדים מה יאמרו עליהם בסביבה... זה לפחות מה שהשיר העביר לי, שרק היא לא פוחדת!.
תגובות