[ליצירה]
אני יגיד לכם מה היצירה הזו מזכירה לי??
זה מזכיר את הציירים שרואים פלקט ענקי תלוי על קיר באיזה מוזיאון מכובד, וכשמתקרבים לציור ה"מדהים" רואים שיש בו נקודה שחורה קטנה. וכל שאר הפלקט לבן ומצוחצח...שלא נגעו בו.....
יש כאלה שיחרבשו ויגידו שזו אומנות המופת שאולי -אני אמציא לכם משהו מופרח שיכולים לומר- אולי אותו אדם ניסה לבטא כאב מודחק שלו ולכן ישנה נקודה קטנה ושחורה... בלה ,בלה,בלה.
אבל לדעתי.... צר לי לאכזב היצירה "כישלון" היא אפילו לא משפט. אולי בשביל הכותב היא תבטא משהו, אבל זה לא משפט. זה כמו שהוא אמר- זעקת כאב של רגשות... אבל מעולם לא שמעתי על זה שמילה אחת היא משפט... אז אפילו לשונית זה לא נכון.
(לכל המעוניין יש לי ב"שיר בדיחה" שיר על האומנות מהסוג הזה.... הלא מובנת אבל מוכרזת כאומנות...)
[ליצירה]
שיר-חידה אדיר ומצחיק!
ראשית כל-זה אדיר!
שנית כל- הכוונה למקק .... אני מקווה שאני צודקת.... כי לא לקח לי בקושי זמן להבין.... ויותר נכון- לא הבנתי ממש מה הבעיה.
זה ממש שיר-חידה חמוד!!!
יופי טופי של נונסס מקקון!..... ורק שתדעו- הדברים הכי טובים באים בחבילות קטנות...תתפלאו... מדובר גם בג'וקים ;)
ושלישית כל- לכל מי שבא להעיר/ להאיר לי שלא אומרים- ראשית,שנית וכו' כל....אז אני יודעת שלא אומרים ככה...אבל אני אוהבת את זה :)
[ליצירה]
והנה עוד אדם מישראל שאוהב יותר ערבים מישראלים.... וזה לא פרימיטיבי ומטורף??
ואם טעות בידי ופגעתי בך (אם התכוונת למשהו אחר שמואל) אז סליחה, אבל ככה זה נשמע.
אולי תרד אל העם להסביר את עצמך??
[ליצירה]
אהבתי ממש את השיר!
למען האמת אני לא מכירה את משה בואנו, אבל אהבתי מאוד את השפה של השיר! והיה אפשר להבין מהשיר הזה דברים מעטים על משה האמיתי, אז לא היתה לי בעיה לקרוא. :)
שיר אדיר!
תגובות