היא כותבת בקווים ונקודות, כמו אגלי טל של קורי עכביש על הדשא, שכל העולם נמצא בהם. היא כותבת בגרגרי חול שנשרטים עם הרוח, ובטיפות-טיפות-טיפות - ואני יכולה רק לפעור עיניים בצמאון, ולשתוק.
ולשתוק.
מתגעגעת...
גרמת לי לקנא בך על הכשרון...
הלוואי שהייתי יכול לגעת בעדינות בתיאורים ובמילים כמו שאת עושה.
בינתיים, עד שה' יענה את תפילותי, נשאר לי לקרוא אותך בעיניים פעורות
ולשתוק
ולשתוק.
[ליצירה]
מי היא זאת?
גרמת לי לקנא בך על הכשרון...
הלוואי שהייתי יכול לגעת בעדינות בתיאורים ובמילים כמו שאת עושה.
בינתיים, עד שה' יענה את תפילותי, נשאר לי לקרוא אותך בעיניים פעורות
ולשתוק
ולשתוק.
[ליצירה]
סתם תהיה: למה הכותרת באנגלית?
הפריעו לי 'עמוק בתוך בור' ו'אולי אף יחמיר מצבי' - שקצת חורגים מהמשלב [מהרמה הכללית של הספה שבה כתוב השיר]. אין לי כל כך מה להגיד על הרעיון כי הוא לא יותר מדי מקורי, אבל זה לא רע.
[ליצירה]
לא ממש ברור. למה דמעות? איזה תובנה?
דמעות - אין בהן טעם מר, לא בהם. המשפט השני חוזר על הראשון, וזה לא עובר טוב. והחריזה לא ממש מוסיפה. הייתי מציעה לנסות להבהיר את זה קצת. ואולי להעביר לקטגוריה של 'משפט אחד'.
[ליצירה]
מבהילה? לא הייתי קוראת לזה תגובה מבהילה. הייתי קוראת לזה תגובה מושקעת ואמיתית, שנכתבה אחרי יותר מקריאה אחת (בשונה מהשתפכויות ה'מדהים נפלא מרגש מרנין', שלא צריך להשקיע יותר מדי מחשבה כדי לכתוב אותן)
תגובות