[ליצירה]
שולחת לך חיבוק!
את לא לבד!
(את הנרות של חנוכה מדליקים בשיא החורף ודווקא בלילה, כשכבר אין יותר כח ולא נשאר יותר אור... זה כנראה האתגר של כולנו, להדליק נרות חנוכה בלב...
רק טוב! יו"נ
[ליצירה]
יפה! אם מותר להצטרף לדיון שניהלתם כאן, אני הייתי כותבת את כל השיר בהווה. אם כבר - ככה מתקבלת תחושה יותר חזקה של כאוס - כי הוא מתחולל *עכשיו*, בPRESENT PROGRESSIVE...
תגובות