[ליצירה]
ציירי הזמן...
* שינית סגנון בצורה חדה ביותר. מה המקור לשינוי?
* כתיבה מעולה וזורמת.
* הסיום זקוק לשיפוץ קטן, לדעתי. הוא קצת חורג משאר השיר ונשאר מיותם. אולי כדאי להרחיק אותו מגוף השיר, או לקשר?
* תחושה מוזרה שנתת פה... לא הצלחתי לפענח את משמעותה. חזק, בכל מקרה.
תודה!
[ליצירה]
אם זה לא בא, אל תכריח.
תנוח, זה יגיע בסופו של דבר, ואז, תפוס את הרגע.
יש מקום לתקן מעט, ולדעתי לקצר את השורות.
מעבר לכך, יפה ביותר וכתוב בכנות מדהימה.
תודה!
[ליצירה]
יצירה בהחלט מעניינת...
וסיום חזק, כנדרש.
לדעתי אולי צריך לחפש גם את התשובות, כי יש המון כאלה מסביבנו, אבל יש גם אמת בדברייך. לפעמים כדאי לחכות עד שבאמת הכל יתבהר, וזה יקרה לבד. כל אחד ודרכו שלו.
תודה!
תגובות