[ליצירה]
סוף טוב...
כנראה שלא הייתה כוונה להוציא מסר במכתבים אלה, אם לא יצא כזה.
בכל זאת, אני מסכים שאין להתייחס לדמויות בדויות (?) אלה כאל דמויות אידיאליות. סתם "סיפור" בדיוני.
תודה!
[ליצירה]
הרגש בשירים שלך מורגש, אבל חסר משהו.
לי אישית חסר קצת החרוזים, אבל לא כולם כותבים עם חרוזים ולא כולם אוהבים לכתוב עם חרוזים.
חסר לך לפעמים הסדר. אין שום סדר בשיריך, הכל מבולגן...
אולי תנסה ליצור איזושהי חוקיות?
אולי גם תשקיע קצת יותר בדימויים ואפקטים ספרותיים למיניהם...
אני בטוח שאם תנסה, השירים יהיו הרבה יותר מוצלחים.
בהצלחה!
[ליצירה]
הסגנון... איזה יופי.
רגש פשוט ותמים.
אתה מצליח לכתוב בדרכים כה רבות, שלפעמים קשה לזהות שזה אתה בלי לדעת מי הכותב.
הזרימה, למרות החריזה, מופיעה בצורה חזקה. יפה!
ממתקים... כתיבתך היא ממתקים.
גם אני אוהב צימוקים!
תודה!!!
[ליצירה]
אין טענות הפעם. מושלם.
התיאור פשוט מושך וכ"כ יפה.
החריזה לא מעיקה אלא מצרפת את השורות ומייפה אותן.
הכתיבה מעולה והשפה עשירה.
והתוכן... באמת צריך לדבר? איזו שמחה!
שילבת כמה רעיונות ביחד, כפי שראיתי במפגש (וכפי שהסברת). נהדר!
סיום אופייני לשיריך, ועם זאת מיוחד. מנגינת חליל נצחית.
אהדתי.
תודה!
[ליצירה]
אויש.
נבלעתי בקסמי היצירה הזו, כמו רבות אחרות שלך.
היצירות שלך מושלמות מכל הבחנות.
תיאורים, חכמה, רגש, דימיון, כתיבה, הכל!
אהבתי במיוחד!
תודה!
ונראה לי שהקטע שאין לה פלאפון אמור להביע את תחושת הפחד שהרגישה - שהיא לבד ואין לה איך לבקש עזרה.
תגובות