[ליצירה]
סתיו, קראתי תגובתך ושאלתך לבלישם.
קראתי שוב ושוב את השיר. השיר הזה איננו תשובה. הוא מלא שאלות. שאלות על תפקידו של משה, של יהושע, על הנדידה במדבר, על כיבוש הארץ. אני לא חושב שלבלישם יש דעה בנידון. הוא רק מעלה ספקות. זה בהחלט מקורי.
[ליצירה]
אני מבין את ההרגשה הזאת. זו באמת הרגשה נפלאה. בלי מחויבות. בלי עול, פשוט כך, בועת סבון. וחבל שבשביל להיות בועת סבון צריך להתבוסס חיים שלמים בשלולית של סבון עד שמישהו מנפנף אותך משם. אז שיהיה לך בכיף....
[ליצירה]
שי,
כשיר, הוא שיר מעולה. אבל אני זקוק לעזרה. יש לי בעיה כקורא. כדי ל-"לקחת את השיר אתי" אני חייב רק רמז: במה מדובר. לא במי באופן אישי אלה במה: בדמות מוחשית בדימוי ארטילעי, בתכונה, בתחושה, בזכרון בכאב. אני חש שאוכל להינות יותר אם אדע למי ולמה מיחסים שיר כזה. (זו שאלה נאיבית. אני יודע !)
תגובות