[ליצירה]
תמיד טוב לומר את מה שמרגישים,
הסיכון שווה את זה לדעתי.
אני מרגישה המון עצב, זה חלק ממה שרצית להעביר בשיר?
אהבתי את עימוד השיר מוסיף המון.
תודה לך!
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
צורוש!! גם שמעתי גם קראתי כולי ריגושים!
אבל זה כתוב כ"כ גדול ובהדגשה?
אני גם לא בטוחה שהעימוד מוסיף משהו.
חוצמזה שיר טוב, מהלב. מקסים!
תודה לך.
תגובות