[ליצירה]
ממש ממש מקסים. דרך הבנייה של הדמויות, בעיקר של יונתן, פשוט יפהפיה. והשורההאחרונהנפלאה בעיני.
ואםאפשר, שאלה- האם בחירת השמות, דוד ויונתן, היתה מכוונת?
[ליצירה]
יש יצירות שאתה מזדהה איתן מבחינת התוכן, ויש יצירות שהיכולת להלביש תוכן מוכר בדימויים קסומים פשוט שובה את הלב ואת הדמיון. ביצירות שלך אני תמיד מוצא את שניהם.
[ליצירה]
כיוונת לדעת גדולים!!
כמאמר ה"ה (המשורר הדגול) של סילברסטיין:
Batty
The baby bat
Screamed out in fright,
'Turn on the dark,
I'm afraid of the light.'
תגובות