[ליצירה]
.
מצטרף ל*מתקרבת*- של סילברסטיין היה מהיותר גדולים..מה שכן, חייבים לקרוא אותו יחד עם הציורים שלו. זה משו משו.
ואגב, קראת את 'מי רוצה קרנף בזול?' אחד היותר שווים..
[ליצירה]
לי זה הזכיר קצת את התלת רגליים של ג'ון כריסטופר- החייזרים שם עיקרו את האנשים ממחשבה חופשית ואחת התוצאות היתה שלא היו יותר מלחמות.
אבל הדמיון הוא מקרי, הסיפור הזה שם במרכז משהו אחר לגמרי, כמובן. ויפה, אהבתי את הרעיון. לדעתי אפשר לפתח את זה לסיפור ארוך יותר, אבל אז יש סכנה שהרעיון ידולל ויאבד מעוצמתו. בכל מקרה, ממש ממש יפה, כרגיל אצלך..
[ליצירה]
.
הוי, זה נפלא!! ממש ממש נהדר. זו הפעם הראשונה, אני חושב, שאני קורא יצירת מדע בדיוני עברית מקורית שממש ראויה לשמה (ואני לא מדבר רק על צורה, אני מדבר בכלל), כלומר- גם רעיון מקורי ומיוחד וגם נכנסת לראש המוזר הזה בצורה כל כך מופלאה.
בקיצור, אהבתי.
[ליצירה]
רן, רק למען הצדק ההיסטורי- ללנין וחבריו היו שאיפות נעלות לתקן עולם. זה שהן התגשמו בדמותו המפלצתית של סטאלין ובהנצחת עוני דיכוי ורצח של עשרות מיליונים- זה סיפור אחר.
תגובות