[ליצירה]
אני לא מאמינה...
בשעה שהיצירה נכתבה/נשלחה לפה... (או אולי קצת אחרי...)
לימדתי את הבנות שלי על פרויד, אנה או והשיתוק ההיסטרי.
צירוף מקרים נחמד שכזה...
[ליצירה]
פחחחחחחחחחח
אנשים!!!
בואו!!!
אתם חייבים לראות את שרשור התגובות!!!
אני מוכרחה לציין
שמיום שירשור שירשרו
ומיום תגובות הגיבו
לא הוגבה עוד
לא שורשרה עוד
תגובת שרשרת שכזו
(בהשראת א. שלונסקי)
אחחח
מלקקת אצבעות...
עוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווד!!!
[ליצירה]
ועוד משו...
גרגורי ואני אחוקים. אני זוכרת את הימים שנלחמנו יחד, שכם אל שכם, שרנו בשקט לעצמנו:
" מרחוק שם הוולגה יוקדת
ובלב מרגישים קצת כאב...
ידענו מה זו מולדת
ידענו מה זה אוייב..."
אוח גרגורי לאן הלכת גרגורי?...
תגובות