הרהר הירהרתי:
ההר הר הוא -
או הרה?
ההר הירהר-
או הירהרה?
ואם יש הר
וגם הרה,
הירהר
והירהרה,
ההירהר ההר הירהור על ההרה?
הרהר הירהרתי:
ההירהור הירהור הוא-
או הירהורה?...
אחת', נעם לי מאד השיר, אני כל כך אוהב משחקי מילים, אני אוהב גם בעצמי לעשות זאת.
בשבילי זה איזה שהוא נסיון לגעת במילים לגלגל אותם על קצה הלשון כמו טועמי יינות וכך להבין יותר את המילים מכל צד .
קבלי ח'ח'.
שיר זה בנוסף לכל הדברים האחרים שכתבת שהספקתי לקרוא גרם לי להכניס לרשימת היוצרים האהובים עלי.
[ליצירה]
אחת', נעם לי מאד השיר, אני כל כך אוהב משחקי מילים, אני אוהב גם בעצמי לעשות זאת.
בשבילי זה איזה שהוא נסיון לגעת במילים לגלגל אותם על קצה הלשון כמו טועמי יינות וכך להבין יותר את המילים מכל צד .
קבלי ח'ח'.
שיר זה בנוסף לכל הדברים האחרים שכתבת שהספקתי לקרוא גרם לי להכניס לרשימת היוצרים האהובים עלי.
[ליצירה]
מאורס???
מ-א-ו-ר-ס??? איפוש שלי??? מאורס???!!!
ככה???
כולה כמה חודשים לא הייתי פה ואתה כבר מתארס?
זה נראה לך תקין?
ככה חינכו אותך?
אגב, מי האידיוטית? (כרגיל, הקנאה...)
[ליצירה]
הייתי נותנת לזה כותרת אחרת
משהו כמו:
ואם אחד מאיתנו הולך מעימנו...
התגובה הלא נשלטת הראשונית שלי הייתה: "אוווווווו...." עם הטיית הראש הצידה. כמו התגובות של הקהל מ"צער גידול בנות" כשהקטנטונת עושה משהו מתוק ונוגע ללב.
היא מקבלת מימד של אנושיות הנקודה (עיגול קטן/ריבוע קטן) הזאת.
אהבתי מאוד. הזכיר לי את הסגנון הרעיוני של מורדילו.
תגובות