ואם הכול נראה רע(מצידך או מצידה)פשוט מורידים את המשקפיים וכל מה שדמיינת או פינטזת נמצא...
חמוד מאוד המשפט שלך,אכפת לך אם אשתמש בזה בדייטים הבאים שלי?
(עכשיו לעזאזל איך משיגים דייט...אני יודע..אכתוב איזה שיר בצורה...זה חייב לעבוד..)
תודה רבה לכל המגיבים. ממש כיף לקבל תגובות!
אני מסכימה עם הדס ואולי יותר נכון לומר-
החיים הם כמו משקפיים.
אם לא שומרים עליהם,
הם נשברים.
אבל אני עדיין דוגלת במשפט המקורי שלי כיון שהוא נכתב מתוך כונה לכתחילה!
[ליצירה]
ואם הכול נראה רע(מצידך או מצידה)פשוט מורידים את המשקפיים וכל מה שדמיינת או פינטזת נמצא...
חמוד מאוד המשפט שלך,אכפת לך אם אשתמש בזה בדייטים הבאים שלי?
(עכשיו לעזאזל איך משיגים דייט...אני יודע..אכתוב איזה שיר בצורה...זה חייב לעבוד..)
[ליצירה]
תודה רבה לכל המגיבים. ממש כיף לקבל תגובות!
אני מסכימה עם הדס ואולי יותר נכון לומר-
החיים הם כמו משקפיים.
אם לא שומרים עליהם,
הם נשברים.
אבל אני עדיין דוגלת במשפט המקורי שלי כיון שהוא נכתב מתוך כונה לכתחילה!
[ליצירה]
אני חושבת שהשיר הזה מבטא כ"כ הרבה ממה שהרגשתי כשראיתי איך לאט לאט מפנים עוד ועוד ישוב והילד הקטן ששאל- אמא למה באו החילים?
והילדה שצבעה את משקוף ביתה בכתום כדי שיהווה סימן ולא יפנו אותה כמו במכת בכורות.
חזק מאוד.
נחמו נחמו עמי.שבת שלום.
[ליצירה]
השיר עמוק ביותר וממש אהבתי.
לא מסתדר לי הסוף של "ה' עמכם" זה קצת מוריד לי מהחוזק של השיר. היה עדיף למצוא מילה אחרת שמראה על כוחו הגדול של "יתברך".....
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
תגובות