חביב...
אני חייב להוסיף שדוד שלי הראה לי פעם תמונה של שלט שעליו היה כתוב (באנגלית):
זהירות!
הנגיעה בגדר גורמת למוות מידי!
מי שייתפס נוגע בגדר יקבל קנס!
יום טוב!
עומר
מה זאת אומרת? ברור מה אסור לעשות.
א. אסור להכניס בעלי חיים שיוציאו את כלבי הנחייה המסכנים אל העיוורים אלא צריך לתת לכלבי הנחיה מנוחה עד מות הכהן הגדול (או שיכנסו העיוורים בעצמם ויקחו אותם) וזה כנראה שלט שהופיע ממש ליד השלט 'ברוכים הבאים, מועצה מקומית גולן בבשן'.
ב. אסור להכניס בעלי חיים אל מכלאת כלבי הנחייה שנטרפה דעתם וברור שאסור להוציא את כלבי הנחיה המסוכנים האלה שידועים בתוקפנותם (כפי שכבר רמז כרובי, מרק כרובית).
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
חביב...
אני חייב להוסיף שדוד שלי הראה לי פעם תמונה של שלט שעליו היה כתוב (באנגלית):
זהירות!
הנגיעה בגדר גורמת למוות מידי!
מי שייתפס נוגע בגדר יקבל קנס!
יום טוב!
עומר
[ליצירה]
מה זאת אומרת? ברור מה אסור לעשות.
א. אסור להכניס בעלי חיים שיוציאו את כלבי הנחייה המסכנים אל העיוורים אלא צריך לתת לכלבי הנחיה מנוחה עד מות הכהן הגדול (או שיכנסו העיוורים בעצמם ויקחו אותם) וזה כנראה שלט שהופיע ממש ליד השלט 'ברוכים הבאים, מועצה מקומית גולן בבשן'.
ב. אסור להכניס בעלי חיים אל מכלאת כלבי הנחייה שנטרפה דעתם וברור שאסור להוציא את כלבי הנחיה המסוכנים האלה שידועים בתוקפנותם (כפי שכבר רמז כרובי, מרק כרובית).
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
.
"יותר דרומה" חכם גדול!
כדור הארץ הוא עגול!
ואם אדרים על-פי מפה
אגיע לאיזור חיפה...
ואם אני איני מגזים
אשמח עכשיו לרמזים:
מה אוכלים שם אנשים?
היש רודן שם? הם חופשים?
מקום יפה שם באיזור
יוכל ממש לי לעזור.
האם אצליח באתגר
למצוא היכן אתה שם גר?
גם כמובן, מרב בתך,
מתגוררת היא איתך
"הלכה עם פרנסת אביה"
אך לא ידעה לאן תגיע...
היא לא ידעה שתתרחק
מהחבר ומן החיק
(מזל שאבא משלם
על S.MS. של יום שלם)
וכך יושבת ומצפה
אל הטיסה (אל החופה?!)
כדי למצוא היכן אתם
לא אסתדר בלי עזרתכם
אחזור שוב על בקשתי:
לפתרון קרב אותי. ..
[ליצירה]
התחנה הישנה
לא השתכנעתי שהיא יודעת לשמור על עצמה אם היא הגיעה למצב בו היא מבקשת ממך כסף לאוטובוס (בד"כ לבאר שבע משום מה).
ברוב המקרים היא גם או זקנה או מוזנחת ולא כ"כ יפה.
צריך לענות "אני נוסע ממש עכשיו לבאר שבע עם רכב, רוצה לבוא?" ואז התרמית נחשפת...
[ליצירה]
זכות השיבה!!!
איזה יופי לראות ששבת לכתוב.
ואת כותבת יופי.
אם אינני טועה ארבעת היסודות הם רוח אש אדמה ומים, לא את כולם זיהיתי בשיר.
אהבתי מאד את "הסתלקותי הממשמשת ובאה"
תמשיכי להאיר. וכמובן מזל טוב אם השיר מדבר עליך ואם אין משמעויות נסתרות שפספסתי...
ממזי.
[ליצירה]
.
האמת, אהבתי יותר את הנקודות שהעלית בהתחלה, אח"כ כבר הלכתי לאיבוד.
בתור חייל שיצא לו לשמוע את "אנחנו חוצים את המדבר" תוך כדי נסיעה בכבישי הדרום, אני מכיר את ההרגשה.
עלה והצלח.
[ליצירה]
.
באמת הרבה זמן לא קראתי מיצירותייך, נראה שהפסדתי... :)
אמנם הלכתי לאיבוד איפשהו באמצע ולא כ"כ הצלחתי לפסק ולנקד את המשפט "מחבקת זכרון- שתאסוף שבריה"
גם למשפט "כף יד סדוקה מגישה בחן" יש תוכן שנשמע בעייתי.
בכל אופן גם אני ציירתי לי בראש כמו פיצקית, אבל לא נראה לי שאני אצליח לעשות עם זה משהו בעצמי.
[ליצירה]
.
לאחת מהצד, שלא ראיתי שנים- לא חשבתי לבד על כמה השם שלי מסתדר עם השיר, קטע טוב!
(זוכרת את ץ?...)
ולכל אלו שמתווכחים על ה"עשר-עשרה" זה כתוב בשפה של ילד כמו שהזכירו,וזאת "טעות" שלגיטימי בעיני להכניס אז אין לכם מה להתווכח יותר מדי.
לטל רעות- לילדים האלה בד"כ גם קוראים עומר, ואני לא כ"כ הייתי כזה, למרות שכשהראיתי לאמא שלי את השיר היא סיפרה שפעם משכתי את המפה מהשולחן וחיסלתי אגרטל שהיא אהבה...
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
תגובות