קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
שיר מאוד יפה, חכם
פותח בירח המזכיר משהו כפנים אנושיות, פנים אנושיות מוכרות מהיכנשהוא, פנים שהדובר/דוברת בשיר מאוד מבקש למצוא, אחר כך נודד אל עבר מחוזות החיפוש בבקשה שיחכה אי שם באשר הוא, והוא (הירח) יחכה בכל מקום ממנו ניתן לראותו ובכל צורה בו יוכל להתגלם (כותב שירים,איש לילה, ילד).
הירח מסמל עבור הדובר משהו יציב וקבוע, הוא קובל על הנאמנות לרוח הלא לויאלית, הנודדת, הבלתי יציבה, אם כי הירח אינו מלא כל החודש, אך הוא נאמן וחוזר בצורתו, אולי בשל כך השיר הזה מוקדש לו.
[ליצירה]
השמאל הקיצוני יבול ויקרוס
כי מספיק למד להרוס
יושב לו בבועה שהתקין
אצל סלון מזל או שינקין
מתבסם מניחוח ההשתנה
וחושב שזו מתנה
הורס גדרות הפרדה
ועוסק ללא הרף בהטרדה
מלכלך את שם ישראל באומות
הם לא יותר טובים מגונבי מגבות
הישראלי המכוער זה גם הם
טיפשים וסכלים - עניין מקומם
יש גם סוג אחר ותמים
הלא הוא שמאל דעווין
הם שמאל רק בגלל שזה אופנתי ודרוש
אבל אין להם ידע בגרוש
ממציאים עובדות שלא היו
ודמגוגיות שלא נבראו
איתם הכי קשה להתווכח באופן קונצפטואלי
כי פשוט אין להם יושר אינטלקטואלי
יש גם עוד סוג שניוני
זהו הימין הקיצוני המג'נון
זוהי שותפות יששכר וזבולון
הם עושים לשמאל את העבודה
כשמרביצים לערבי במהומה
וההוא מיד שולף מצלמה
ורץ לשמאל הקיצוני המסטול
שמפיץ את התמונות בחו"ל
ועושה למדינה בושות כמו מחבל
ותגידו
מה זה תורם לבטחון ישראל?
עוד יבואו הקיצונים לידי חישוש
כי עושים הם רווחים מה"כיבוש"
זוהי כל תמציתם האידאולוגית
וגם השיגעונולוגית
אז נגיד להם שלום יפה
ושילמדו לסתום את הפה
תגובות