מבע הנפש של מי שאומרים- יש לו נפש אמן,נגיעות של העט בעולם של דפים,פרחים יבשים של חיים, הפוכים,ואין מבע נפש מספיק לעולם שכזה ואומרים:הוא חי במקומות אחרים.
[ליצירה]
הי!
לא הבנתי איזו תמונה בדיוק מצטיירת מכאן, משהו שסבא שלך צייר?
מדובר במשהו ספציפי, או בהזיה?
חוצמזה- בגלגל הצבעים זה כתום, סגול וירוק המורכבים מהשילובים של צבעי היסוד.
בכל אופן מיוחד מאוד (מן הסתם גם עמוק)
(אפילו קיבלת 'יפה' ממאיר פרידמן...)
[ליצירה]
גם לי יש-
דוקומנט 6
מה שלומך, הודיה?
כך שאלתי את אחותי שעמדה מאחורי.
אנא, הביאי כסא ושבי, למה תעמדי?
למה?
"כי בא לי", קטלה אותי אחותי האהובה עליי ביותר.
ולא, זה לא שהיא רוצחת, אלא מהכוונה של הלבין פני חברו ברבים, כאילו שפך דמים?
יו נועו?
"לא עשיתי לך כלום!"
נזדעקה אחותי.
"מה עשיתי לך? אה? אה? אה?
אז ככה יפה? אה?
איפה הצדק, איפה?"
טוב, זה לא מה שהיא אמרה,
זה סתם מוחי שמחפש אקשנים,
ואצבעותי שרצות על פני המקלדת בחוסר שליטה.
"באיטיות!" צווחה אחותי כדי להרוס לי את הסיפור.
לא ילך לך, אחותי יקרה.
זה הסיפור שלי, ושלי בלבד
"לא נכון!"
כן נכון!
"לא!"
כן!
"אמא, תגידי לה,
היא כותבת אותי!!!!!!!!!!!"
"מה קרה? אילה, מה את עושה לה? אני לא מרשה להגיז לי אותה"
"תגידי לה שתכבה את המחשב"
"שתכבי את המחשב אבל עכשיו!"
אבל אמא, אני באמצע לכתוב סיפור על אחותי יקרה.
"מה קרה?" (כך אמי)
נשברה הקערה?..."
הלשינה אחותי בלי לדעת מה היא עושה.
זה לא אני! לא הייתי בסביבה בכלל!
"קרציה אחת..."
מלמלה אחותי והלכה בשרוך רגליים.
"אל תלכי ככה, איך תמצאי לך שידוך?"
עזבה אותי אמי בהתבדחות.
"לך אני מרשה להמשיך לכתוב, את ממילא לא תמצאי זיווגך בקרוב."
מחיתי את דמעותיי מעל פני.
בחור יקר-
האם תרצה את אחותי במתנה?
<אבל היא עוד קטנה!!!!!!!>
סיימה לי אחותי את סיפורי,
הסיפור שלה.
<"אין המלאכה נקראת אלא על שם גומרה!!!!!!!!">
[ליצירה]
ייייייווווווווווווואאאאאו
בעקבות הערתו של יונתן דוד בדקתי את המשקל- אנאפסט טרימטרי (כלומר- שתי פעמות וטעם כפול שלוש) ומדי פעם כמה "פריכי" וימבים.
מאז שנות ה-50, שהתחילו לכתוב בישראל בריתמוס החופשי, רוב האנשים כותבים ללא משקל קבוע-
ואת הצלחת לעשות זאת די טוב...
(אני סתם עושה דאווינים מידענותי...)
כל טוב סלה...
תגובות