הציור הזה משיג את מה שהוא אמור להשיג - אין מי שלא יזהה בו את אורנג-האוטן (חחח, כללי ה' היידוע ביישום לשפות המלאיות) שצולם בשבתו מול המצלמה...
אהבתי!
בנימין
[ליצירה]
שוב "נניפה"
שוב "עתיד"
שוב "אופק"
ושוב "קרב".
אבל ה"טוריה" זה באמת חידוש מרענן! (או שמא פספסתי שיר אחד?)
דרך אגב, אם כבר יוצאים לקרב, למה לא לקחת כלי נשק נורמלים?
[ליצירה]
לא חשבתי על הגירסה שלך (בנות, רגשות וכאלה...), חשבתי יותר בכיוון של חור פנימי ענק בלב, כתוצאה מפגיעה כלשהי (בידי האהוב?), אם כי זה יכול להתאים גם כן... בכל מקרה, המשורר הוא הקובע...
[ליצירה]
תודה לכולם (:
ולמה אנשים תמיד אומרים שהכרחתי אותם?
גם בתגובה של מישי אחרת, וגם פה בכותרת:
http://www.tzura.co.il/thesite/yezira.asp?codyezira=12951&code=1852
:(
תגובות