ראיתי דמותך העולה
מתוך אדוות גל ים
מתוך סבל אש ודם
אך למען אהבת אדם
עלית מתוך הים
תכליתך תפילת תם
נשאת בידך פעוט נם
להנחילו את הקיים
למען לא יפחד
למען יחיה לעד
קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
קולוניות אירופיות, שאגב-אורחא, ישראל כל-כך סייע לאירופה לדכא
אותן.
אתה מתעלם מכמה עובדות היסטוריות - בשנות השישים כשרוב מדינות אפריקה קיבלו עצמאות, הייתה זו ישראל שסייעה להן מבחינה רפואית, כלכלית, תשתיתית ועוד
אפריקנים רבים נשלחו לישראל והשתלמו כאן ברפואה, חקלאות ועוד לטובת עתיד היבשת.
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
לשיר
אנחנו דווקא מכרים ותיקים. בגלגול הראשון שלו שמואל היה חבר נלהב בתנועת מולדת בבאר שבע וגם אני הייתי שם וזכיתי להכירו... אחר כך נפרדו דרכנו - אני המתנתי והוא עבר בדיוק לקוטב השני. אבל אני ממש מחבב את הבחור כי יש בשיריו הומור לא מודע ויש לו פוטנציאל אדיר לסאטירה משעשעת.ואת זה אני מנסה לעורר בו.
כמו כן, אני לא תוקף אותו אישית חס וחלילה, אלא רק את דעותיו. אם תדפדפי אחורה תגלי שלעתים אני מחמיא לו.
רק אני מקווה שמנהל האתר ימצא לרב ירושלמי איזה שידוך למהדרין ואז ירושלמי יתמתן ויתחתן בעזרת השם
[ליצירה]
מכל מה ששלחת, אני מסכים בשני דברים:
א. למרות שלא עשיתי בגרות ולא סיימתי אוניברסיטה, הצלחתי, באמצעות לימוד עצמי - לרכוש ידע מקיף ורחב ביותר בהרבה מאוד תחומי-דעת. -נכון בהחלט
ב. החינוך בארץ צריך בהחלט זריקת מרץ ושידוד מערכות