את פוכרת ידייך
יחד הן יוצרות
בריכה.
אני מביט בהן
בפכירה יש מים:
הולכים ומתרוקנים
זליגה כלפי מטה
בפכפוך ובטפטוף
לריק
אני לעצמי אומר:
עמי תקווה כנה
כי האהבה שבך
לא תיטוף לריק
לא תיזל ותאזל
תיטוף היא לתוך
הלב הפועם
וממנו
אליי
קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
---
הבנתי מדוע זכר גנדי נשכח-
התקשורת נשלטת ברובה על ידי גורמים מן השמאל ומי שיעשה משהו חיובי על גנדי יוקע מיד כטרנספריסט חשוך וכגזען.
כתבות עויינות (כגון כתבת רון מיברג ורונאל פישר) תתקבלנה בברכה
[ליצירה]
שמעתי משהו מדהים!!!
ירושלמי נשאר ועודנו איש "מולדת" בדעותיו, אך בשל חוסר תעסוקה הוא מבלה זמן ממושך במחשב ועל מנת לקבל פידבקים וליצור אינטראקציה הוא "מאמץ" לעצמו דעות שמאלניות קיצוניות.
את זה שמעתי מפי מר שי בלכר.
תגובות