כתיבה מושלמת ללא פגם ודופי,
כל שנותר לי זה לכתב לך: יופי!!!
אהבתי, הוקסמתי את כתיבתך מעריץ,
כל כתיבה טובה עבורי כעריץ.
לה אני עבד לה תמיד גם נכנע,
את זאת מוצא בשירך בצורה!
תודה מכל הלב:
חיים
[ליצירה]
כתיבה מושלמת ללא פגם ודופי,
כל שנותר לי זה לכתב לך: יופי!!!
אהבתי, הוקסמתי את כתיבתך מעריץ,
כל כתיבה טובה עבורי כעריץ.
לה אני עבד לה תמיד גם נכנע,
את זאת מוצא בשירך בצורה!
תודה מכל הלב:
חיים
[ליצירה]
אהבתי ממש
מממ ההה מממ ם !!! !!!!
בפשטו
וחסדיו
הרבים
אמן
אהבתי
(אי אפשר לקנות נפש של אדם שמכר אותה אתמול לצועני הראשון שהיזדמן לו בנקראת דרכו )
סתם משפט חכם.. (-:
[ליצירה]
דבר ראשון אהבתי!!
דבר שני , לא הבנתי מה ההבדל בין
אותך אני אוהבת,
ל
ובך אני מאוהבת.
האים הכוונה
היא שגם הוא חולם/חושב עליך ,שאת מאוהבת בו
ולכן בו בתוכו, גם שם את מאוהבת
או לפחות מדומיינת ככזאת.
שיר יפה
אהבתי
תגובות