שלי היקרה,
הכתיבה שלך יפה, אולם אני מסכימה עם אסף, הדברים נראים כמו רשימה ראשונית -
"רגליים יחפות מפזזות לצלילים של סלסה", זו שורה בשיר - ה"כן זו אני" נדמה כנדחף ללא סיבה.
קר לך, ועוד מעט תשתי שוקו חם ותתחממי, אז מה? מה את מנסה להביע בזה?
אני חושבת שאם תקחי כמה דק' ותשקיעי ביצירה קצת מחשבה, המחשבה תיטיב עם היצירה, וממילא גם איתך.
חיה בבועה התל אביבית. דתיה לשעבר. בהמית והדוניסטית מן הבוהמה.
ומי שרוצה לראות אותי ולא להתעסק עם ניחושים נא להיכנס לכאן:
http://www.showme.co.il/gallery.asp?u=shelip6666&album=365496
[ליצירה]
שלי היקרה,
הכתיבה שלך יפה, אולם אני מסכימה עם אסף, הדברים נראים כמו רשימה ראשונית -
"רגליים יחפות מפזזות לצלילים של סלסה", זו שורה בשיר - ה"כן זו אני" נדמה כנדחף ללא סיבה.
קר לך, ועוד מעט תשתי שוקו חם ותתחממי, אז מה? מה את מנסה להביע בזה?
אני חושבת שאם תקחי כמה דק' ותשקיעי ביצירה קצת מחשבה, המחשבה תיטיב עם היצירה, וממילא גם איתך.
[ליצירה]
קיבלתי כמה מסרים במסרישי אז חשבתי לענות על השאלות
למה הפסקתי לצאת עם שמואל? אז התשובה היא שאני אשמה בזה וגם בגלל המרחק מבאר שבע לתל אביב. היו לי עיניים גדולות ורציתי קצת יותר מרחב ופחות מחויבות ואני כתבתי על זה גם שיר. ועל זה אני מצטערת.
אז יאללה זאת התשובה האחרונה שלי יא...
[ליצירה]
ואללה נכון!
ויש לי עוד דבר אחד להוסיף-
לפני עשר שנים עד שבע שנים אנשים היו הולכים עם עגיל באוזן (אני מתכוונת גברים) ועכשיו העגילים נדדו לכל מיני מקומות (כולל אצלי) מה שזה מראה שהתופעות משתנות
[ליצירה]
לא נכון- אני לא הייתי מסתכלת בזמנו על בחורים. נכון שהיינו הולכות בחבורות. אבל לא בחורים העסיקו אותנו. (שלמדתי באולפנה) ופעם הביאו באמת בחור לערב דבקות אבל הוא היה מגעיל מלא חצ'קונים ומשקפיים שלא נדע.
:-)
תגובות