איי... מקסים.
מה יש לך שם, שעושה את ציוריך כ"כ טובים?
צבעים מרהיבים ותחושת היסחפות . הצטיירה לי תמונה של אדם שיצא למסע במדבר - טיול ארוך מאד ומייגע.
תודה!
[ליצירה]
איי... מקסים.
מה יש לך שם, שעושה את ציוריך כ"כ טובים?
צבעים מרהיבים ותחושת היסחפות . הצטיירה לי תמונה של אדם שיצא למסע במדבר - טיול ארוך מאד ומייגע.
תודה!
[ליצירה]
איזה מונולוג יפיפה!
נקרא ברצף ומשיג את מטרתו בתוכן.
איני מסכים רק עם מילה אחת: [ לא] אשר בסוף
לפני [ מושלמת] .
אכן יפה הצניעות.
תודה נהנתי מאד: חיים
[ליצירה]
אני פשוט לא מבין מה קורה פה,
האם כולכם מדברים כאן על השמאל?
הן הוא נותר רק בקובה, קוראה וטיפה בסין כאן יש לנו רק דמוקרטים.
כולם, כוווולםםםם דמוקרטים.
ולשירך: הוא טוב אבל שאלוהים רק לא יפגיש בינינו.
תודה כי רק צחקתי:
חיים
תגובות