אין זה ציור של הים בלבד עם סירה!
מימין התמונה ניתן להבחין בדיג עם מקטרת,
אולם גם מחשבותיו מצוירות על גביו ואותן יש לזהות ולהבינן. שלוש מחשבות המעסיקות כל יורד ים!
שם בדוי היקר!
הדיג הוא הפרט הקטן
והקל בציור וכאילו החוף שמימין הבט בו ותתרחק מעט ואתבחין בו מימין מלמעלה ועד למטה זה הדיג.
כעת הבט בחלק העליון מלמעלה שם זה אמור להיות הכובע מיד תחת הקסקט של הכובע תראה את מחשבתו הראשונה והיא [שרק מלאכי הימים ישמרו על ספינתי]
מחשבה שניה נמצאת מהאף כלפי פנים הפנים תראה שם דמויות של אנשים בכל מיני צורות { המחשבה היא על כל הנמצאים במצולות מכל הפלגותיו והזכורים לו
ישנן שם כ-5 דמויות לא את כולן ניתן לזהות]
מחשבה מספר שלוש נמצאת באיזור החזה של הדיג ושם ניתן ליראות את משפחתו לה הוא דואג
אלה ילדיו כשבעה ואישתו החוסה עליהם.
והרי לך היצירה בסיגנון מיוחד שבודדים משתמשים בו.
שלך בידידות חיים
כעת תנסה לראות ותראה אם איני צודק !
תתרחק מעט מהמסך והכל יביט בך ...
נכתב גם עבור יתר הגולשים!!!
[ליצירה]
אין זה ציור של הים בלבד עם סירה!
מימין התמונה ניתן להבחין בדיג עם מקטרת,
אולם גם מחשבותיו מצוירות על גביו ואותן יש לזהות ולהבינן. שלוש מחשבות המעסיקות כל יורד ים!
[ליצירה]
שם בדוי היקר!
הדיג הוא הפרט הקטן
והקל בציור וכאילו החוף שמימין הבט בו ותתרחק מעט ואתבחין בו מימין מלמעלה ועד למטה זה הדיג.
כעת הבט בחלק העליון מלמעלה שם זה אמור להיות הכובע מיד תחת הקסקט של הכובע תראה את מחשבתו הראשונה והיא [שרק מלאכי הימים ישמרו על ספינתי]
מחשבה שניה נמצאת מהאף כלפי פנים הפנים תראה שם דמויות של אנשים בכל מיני צורות { המחשבה היא על כל הנמצאים במצולות מכל הפלגותיו והזכורים לו
ישנן שם כ-5 דמויות לא את כולן ניתן לזהות]
מחשבה מספר שלוש נמצאת באיזור החזה של הדיג ושם ניתן ליראות את משפחתו לה הוא דואג
אלה ילדיו כשבעה ואישתו החוסה עליהם.
והרי לך היצירה בסיגנון מיוחד שבודדים משתמשים בו.
שלך בידידות חיים
כעת תנסה לראות ותראה אם איני צודק !
תתרחק מעט מהמסך והכל יביט בך ...
נכתב גם עבור יתר הגולשים!!!
[ליצירה]
הו ממש דיכאון של אשליות ליהודי זה האחרון!
רמזים יפים ובעלי עוצמה לכל כוונותיך הכה ברורות.
יפיפה ובצורה כזו גם מותיר תהיות רבות לגבי אפשרויות נסתרות נוספות.
תודה:
חיים
[ליצירה]
אוהו!
את הורסת בחורים ממש.
שיר די נחמד ומזכיר לי מיקרה בודד שבו הייתי
באותו המקום שבו היה הבחור בשיר.
ממש לא נעים.
שיר יפה לרצות ולדחות!
קצת מוזר אבל זה רק שיר... מכירה?
תודה:
חיים
תגובות