אין זה ציור של הים בלבד עם סירה!
מימין התמונה ניתן להבחין בדיג עם מקטרת,
אולם גם מחשבותיו מצוירות על גביו ואותן יש לזהות ולהבינן. שלוש מחשבות המעסיקות כל יורד ים!
שם בדוי היקר!
הדיג הוא הפרט הקטן
והקל בציור וכאילו החוף שמימין הבט בו ותתרחק מעט ואתבחין בו מימין מלמעלה ועד למטה זה הדיג.
כעת הבט בחלק העליון מלמעלה שם זה אמור להיות הכובע מיד תחת הקסקט של הכובע תראה את מחשבתו הראשונה והיא [שרק מלאכי הימים ישמרו על ספינתי]
מחשבה שניה נמצאת מהאף כלפי פנים הפנים תראה שם דמויות של אנשים בכל מיני צורות { המחשבה היא על כל הנמצאים במצולות מכל הפלגותיו והזכורים לו
ישנן שם כ-5 דמויות לא את כולן ניתן לזהות]
מחשבה מספר שלוש נמצאת באיזור החזה של הדיג ושם ניתן ליראות את משפחתו לה הוא דואג
אלה ילדיו כשבעה ואישתו החוסה עליהם.
והרי לך היצירה בסיגנון מיוחד שבודדים משתמשים בו.
שלך בידידות חיים
כעת תנסה לראות ותראה אם איני צודק !
תתרחק מעט מהמסך והכל יביט בך ...
נכתב גם עבור יתר הגולשים!!!
[ליצירה]
אין זה ציור של הים בלבד עם סירה!
מימין התמונה ניתן להבחין בדיג עם מקטרת,
אולם גם מחשבותיו מצוירות על גביו ואותן יש לזהות ולהבינן. שלוש מחשבות המעסיקות כל יורד ים!
[ליצירה]
שם בדוי היקר!
הדיג הוא הפרט הקטן
והקל בציור וכאילו החוף שמימין הבט בו ותתרחק מעט ואתבחין בו מימין מלמעלה ועד למטה זה הדיג.
כעת הבט בחלק העליון מלמעלה שם זה אמור להיות הכובע מיד תחת הקסקט של הכובע תראה את מחשבתו הראשונה והיא [שרק מלאכי הימים ישמרו על ספינתי]
מחשבה שניה נמצאת מהאף כלפי פנים הפנים תראה שם דמויות של אנשים בכל מיני צורות { המחשבה היא על כל הנמצאים במצולות מכל הפלגותיו והזכורים לו
ישנן שם כ-5 דמויות לא את כולן ניתן לזהות]
מחשבה מספר שלוש נמצאת באיזור החזה של הדיג ושם ניתן ליראות את משפחתו לה הוא דואג
אלה ילדיו כשבעה ואישתו החוסה עליהם.
והרי לך היצירה בסיגנון מיוחד שבודדים משתמשים בו.
שלך בידידות חיים
כעת תנסה לראות ותראה אם איני צודק !
תתרחק מעט מהמסך והכל יביט בך ...
נכתב גם עבור יתר הגולשים!!!
[ליצירה]
עומר היקר!
אהבתי את תגובתך יש בה כנות מתחושותיך וגם זו תגובה אותה השיגה היצירה משמע שיש בה משהו.
אגב היש לך כבשה יותר יפה? למה שלא תעלה אותה!
חיים
ותודה לכל המגיבים לטוב ולרע.
[ליצירה]
קטע מאד מרגש ונוגע, כתוב כה יפה,
שקשה לתאר מצב של זיקנה טוב מזה.
כה הזדהתי עם כותבת הקטע עד כי חשתי בכאבה
תוך כדי הכתיבה.
תודה לך אור ירח, על יצירתך הנפלאה:
חיים
[ליצירה]
שיר נפלא המתאר את חיינו כה בקצרה,
בצורה אמיתית ומכאיבה עד להחריד.
מצד שני אינו שוכח לגעת באושר המופק מהם.
תודה על כתיבה מזהירה: חיים
נהנתי, אהדתי ואהבתי!
[ליצירה]
ולשאלתך מנצורה היקרה: מה הציור הזה אמור להביע?
איני נוהג לספר סיפורים באישי אולם הפעם אסטה מהרגלי.
לשאלתך מה התמונה הזאת אמורה להביע:
אי נוחות, זיקנה כאב ומוות קרב!
כאשר התקווה הקלושה עדיין שם מבצבצת...
איך עשיתי אותה פשוט ביותר:
השתמשתי בכל הצבעים אשר אבדו את גוונם על הפלטה של הציירים ללא נגיע בצבע טרי והצבעים המשאירים מעט מהחיים, גם הם אשר נותרו עדיין שם על הפלטה.
תגובות