ולשאלתך מנצורה היקרה: מה הציור הזה אמור להביע?
איני נוהג לספר סיפורים באישי אולם הפעם אסטה מהרגלי.
לשאלתך מה התמונה הזאת אמורה להביע:
אי נוחות, זיקנה כאב ומוות קרב!
כאשר התקווה הקלושה עדיין שם מבצבצת...
איך עשיתי אותה פשוט ביותר:
השתמשתי בכל הצבעים אשר אבדו את גוונם על הפלטה של הציירים ללא נגיע בצבע טרי והצבעים המשאירים מעט מהחיים, גם הם אשר נותרו עדיין שם על הפלטה.
[ליצירה]
ולשאלתך מנצורה היקרה: מה הציור הזה אמור להביע?
איני נוהג לספר סיפורים באישי אולם הפעם אסטה מהרגלי.
לשאלתך מה התמונה הזאת אמורה להביע:
אי נוחות, זיקנה כאב ומוות קרב!
כאשר התקווה הקלושה עדיין שם מבצבצת...
איך עשיתי אותה פשוט ביותר:
השתמשתי בכל הצבעים אשר אבדו את גוונם על הפלטה של הציירים ללא נגיע בצבע טרי והצבעים המשאירים מעט מהחיים, גם הם אשר נותרו עדיין שם על הפלטה.
[ליצירה]
1 מסכת תאטרון
2 פנסי רחוב
3 עין ובתוכה כתובה המילה לא!
ההקשר בין כולם שהם נראים ומזכירים עיניים.
לשם מה ה-נייט אגב כך כותבים את זה?
האים אתה מעדיף כל עין רק לא של בני אדם?
נו ניחא, מנסה להנות מיצירותיך ברם...
תודה: חיים
[ליצירה]
יוווו..
כמה נפלאה כתיבתך כל יוצר היה רוצה, שאחת
מיצירותייך לפחות הייתה שלו.
הכל כה קצר ולעיניין, כל מילה וסביבה עשר, כל
משפט כמו נובלה וכל שיר כספר סגור.
תודה, תודה , תודה:
חיים
[ליצירה]
יוחאי היקר!
צילום מקסים לכל הדעות, המביט בה שואל את עצמו דבר ראשון: האם זה בשעת זריחה או לעת ערב.
לאחר מכן ישאל את עצמו מה לקותרת ולתמונה?
אזי אין פשוט מזה: שתיהן ככפפה ליד.
תפשת את תנועת הענן עם צבעים מקסימים וזה הטבע בהווצרו ,ורק הוא שאין מלבדו השולט בכל וגם בטבע,
אותו יצר נותן לנו מחזות בשמיים לפי רצונו.
כי הוא מעל הכל.
מאד מרגש לראות את היצירה ובעת הזו לחשוב על השם שנתת לה.
וכאן החוזק שלה.
תודה לך:
חיים
תגובות