ולשאלתך מנצורה היקרה: מה הציור הזה אמור להביע?
איני נוהג לספר סיפורים באישי אולם הפעם אסטה מהרגלי.
לשאלתך מה התמונה הזאת אמורה להביע:
אי נוחות, זיקנה כאב ומוות קרב!
כאשר התקווה הקלושה עדיין שם מבצבצת...
איך עשיתי אותה פשוט ביותר:
השתמשתי בכל הצבעים אשר אבדו את גוונם על הפלטה של הציירים ללא נגיע בצבע טרי והצבעים המשאירים מעט מהחיים, גם הם אשר נותרו עדיין שם על הפלטה.
[ליצירה]
ולשאלתך מנצורה היקרה: מה הציור הזה אמור להביע?
איני נוהג לספר סיפורים באישי אולם הפעם אסטה מהרגלי.
לשאלתך מה התמונה הזאת אמורה להביע:
אי נוחות, זיקנה כאב ומוות קרב!
כאשר התקווה הקלושה עדיין שם מבצבצת...
איך עשיתי אותה פשוט ביותר:
השתמשתי בכל הצבעים אשר אבדו את גוונם על הפלטה של הציירים ללא נגיע בצבע טרי והצבעים המשאירים מעט מהחיים, גם הם אשר נותרו עדיין שם על הפלטה.
[ליצירה]
הו ממש דיכאון של אשליות ליהודי זה האחרון!
רמזים יפים ובעלי עוצמה לכל כוונותיך הכה ברורות.
יפיפה ובצורה כזו גם מותיר תהיות רבות לגבי אפשרויות נסתרות נוספות.
תודה:
חיים
[ליצירה]
יפהיפה!
ממש נהנתי מהקטע למרות שאיני אוהד קטעים בדרך כלל אולם קורא.
אני מעריך את תגובותיה של ציידת החלומות גם
לי הקטע נעם על התוכן.
כתיבה יפה רעיון נפלא בסיכום הנאתי שלמה:
תודה חיים
[ליצירה]
מרי יקרה הציור צויר מרישום אותו הכנת ועיוותתי את המיבנים על מנת ליצור עיר עתיקת יומין ולהסב את המבט כאל עיר יהודית דתית עם מסורת מהגולה של
אירופה דאז. באופק ניתן ליראות גם דמות עם שטריימל, והבלגולה עם העגלה את הגלות בנוסף למיבנים.
חיים
תגובות