ולשאלתך מנצורה היקרה: מה הציור הזה אמור להביע?
איני נוהג לספר סיפורים באישי אולם הפעם אסטה מהרגלי.
לשאלתך מה התמונה הזאת אמורה להביע:
אי נוחות, זיקנה כאב ומוות קרב!
כאשר התקווה הקלושה עדיין שם מבצבצת...
איך עשיתי אותה פשוט ביותר:
השתמשתי בכל הצבעים אשר אבדו את גוונם על הפלטה של הציירים ללא נגיע בצבע טרי והצבעים המשאירים מעט מהחיים, גם הם אשר נותרו עדיין שם על הפלטה.
[ליצירה]
ולשאלתך מנצורה היקרה: מה הציור הזה אמור להביע?
איני נוהג לספר סיפורים באישי אולם הפעם אסטה מהרגלי.
לשאלתך מה התמונה הזאת אמורה להביע:
אי נוחות, זיקנה כאב ומוות קרב!
כאשר התקווה הקלושה עדיין שם מבצבצת...
איך עשיתי אותה פשוט ביותר:
השתמשתי בכל הצבעים אשר אבדו את גוונם על הפלטה של הציירים ללא נגיע בצבע טרי והצבעים המשאירים מעט מהחיים, גם הם אשר נותרו עדיין שם על הפלטה.
[ליצירה]
כמובן שאני רגיל כבר ליצירותיך הנפלאות,
אישית איני מחפש פגמים בשירה של אחר, פשוט
איני מגיב.
אולם אצלך כן!
ואני לא מוצא דבר וזה מפני שאין מה להעיר לך.
שיריך פשוט מעל רמת היוצרים באתר.
תודה לך על כל יצירותייך המעשירות את כולנו!!!
חיים
[ליצירה]
יוליה שיר נהדר מאין כמוהו!
אך איני רואה בושה בחלומות , כולנו חולמים גם אם לא
נודה בכך וזה אשר מחזיק אותנו ושומר מעשיית שטויות.
מידה מיותרת של ריאליות דוחה מבלי שנבחין בכך.
תודה על השיר , על העוצמות והשפה העשירה.
חיים
[ליצירה]
אכן שיחזרת אולם עם שינוי גדול בבית הלפני אחרון.
שבו אתה מספר על השיחזור, פרט לשתי השורות
הראשונות אשר נותרו אוטנטיות. שיר יוצה מהכלל!
אולם קודם הייתה לו משמעות אחרת בעיני,כמו כן גם המסר השתנה לדעתי.
באשר לאוריגינל הייתה בו משמעות כפולה ומכופלת.
מה שלא יהיה שירך טוב מאד ובכל זאת מסתיר את כוונתך. תודה רבה נהנתי בכל זאת:
חיים
תגובות