[ליצירה]
ביקורת עצמית גבוהה ואי בקשת עזרה
הם הדברים הראשונים שחשבתי עלי'הם באי היכולת להיטיב עם עצמנו.
התפילה שלך נוגעת ללב ואני מצטרפת א-לי'ה...
כתוב מקסים בדיוק כפי שצריך...
[ליצירה]
משעשע למדי, צחקתי להנאתי מול המקלדת..
סיפורי ג'יפים זה הכי הכי...
בעיקר מי שהיה בחוויות הא-לה. ד"א יש טיולים מאורגנים של ג'יפים גם לדתיים וכך אין בעיות כא-לה.
:)
[ליצירה]
זה מין הרגשה כזאת מובנת
אבל לפעמים מגלים שאולי אהב אבל לא מספיק...
מקווה שהממאים יגיע בצורה נעימה ביותר
והוא לא חי'יב להיות נסיך...(מה רע בגנן?....)
תגובות