[ליצירה]
באיזה שהוא מקום החלום המתוק והמציאותי מתקדם להתגשם בעז"ה , בכך שהוא יותר "מקורקע" ואולי זה סוד קיומי
לעומת החלום המנופץ...
וב"ה שלא הפסקתי לחלום ולנסות לפעול בעקבות החלום.
ורק שלא אפסיק להאמין בכוח להשתנות , ולשנות דברים קשים....
[ליצירה]
חזק
מזכיר קצת את הקטע שכתבתי "הגיבו לי" אם מענין אותך.
אכן קשה למצוא קוראים בהתחלה, אבל לאט לאט זה קורא ואיך שלחה לי מישהי פה העיקר זה הכתיבה...
אבל ממש אהבתי את הקטע
תגובות