חשיבה מעניינת-
הקצוות והתגובה לעולם תוך שימוש בהן...
(וזה מעניין כי אתמול למדתי סיפור של ר' נחמן בו מודגם איך בכל תכונה אפשר למצוא שתי קצוות - ולתעלה לטוב או לרע - טוב אבל לא אגרר לזה עכשיו :-))
מהשיר אפשר ללמוד שהקצה השני מול יאוש הוא התמלאות, האמנם?
[ליצירה]
חשיבה מעניינת-
הקצוות והתגובה לעולם תוך שימוש בהן...
(וזה מעניין כי אתמול למדתי סיפור של ר' נחמן בו מודגם איך בכל תכונה אפשר למצוא שתי קצוות - ולתעלה לטוב או לרע - טוב אבל לא אגרר לזה עכשיו :-))
מהשיר אפשר ללמוד שהקצה השני מול יאוש הוא התמלאות, האמנם?
[ליצירה]
בא בימים, תודה על העצה אבל אני בא ממקום אחר. אני בא ממקום שאני מאמין שהיא תוכל להבין. ואני מסביר לה איך. אין כאן סימן שלאלה בסוף. חוצמיזה, נימת השיר היא של שלמות וסימן השאלה בסוף יגרע מכך.
תודה בכולופן. (שמח לשמוע תגובות).
תגובות