ובעצם, זה אכן המוות של החלום. משום מה זה מקשר את זה גם למוות של הילד. אבל לא- הילד לא מת. ובקישור לאחור- גם החלום לא מת. וזאת הפואנטה. כן. הבנתי.
אין מוות. רק לכאורה.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
מ ד ה י ם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מוקסמת מסגנון הכתיבה!
זוכרת שאמרתי לך שאני פחות אוהבת מילים פשוטות.
אני לא מבינה מה חשבתי לעצמי כשאמרתי את זה?!?
את עושה את זה בצורה מעלפת!
סליחה.
איזה תום לב, לחשוב על יצירה כזו...
כל כך אמיתי.......... שאפשר לבכות.
עוטף בתוכו תחושת מוות. (משום מה)
וואוו...
זה אחד הדברים היפים בילדים, התום הזה... ואי היכולת לנטוש את החלום, גם אחרי שהוא אבוד, עדיין לבכותו...
כשאנחנו מתבגרים אנחנו גם למדים להשלים עם המציאות.
[ליצירה]
באמת מעלה תחושה של מוות....
ובעצם, זה אכן המוות של החלום. משום מה זה מקשר את זה גם למוות של הילד. אבל לא- הילד לא מת. ובקישור לאחור- גם החלום לא מת. וזאת הפואנטה. כן. הבנתי.
אין מוות. רק לכאורה.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
מ ד ה י ם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מוקסמת מסגנון הכתיבה!
זוכרת שאמרתי לך שאני פחות אוהבת מילים פשוטות.
אני לא מבינה מה חשבתי לעצמי כשאמרתי את זה?!?
את עושה את זה בצורה מעלפת!
סליחה.
איזה תום לב, לחשוב על יצירה כזו...
כל כך אמיתי.......... שאפשר לבכות.
עוטף בתוכו תחושת מוות. (משום מה)
[ליצירה]
וואוו...
זה אחד הדברים היפים בילדים, התום הזה... ואי היכולת לנטוש את החלום, גם אחרי שהוא אבוד, עדיין לבכותו...
כשאנחנו מתבגרים אנחנו גם למדים להשלים עם המציאות.
[ליצירה]
אני מרגישה את המתיחה, הדימויים שלך טובים. אבל אני לא בטוחה שהבנתי עד הסוף, לאן הם הולכים. בהתחלה את ממש נותנת את התחושה, ואחר כך אני מבינה שלא הבנתי.
תוכלי להסביר?
דנדוש
[ליצירה]
את מהמתגעגעות הסידרתיות!
"מחר אשוב לשכוח
ולא אבכה עוד
ולא אתגעגע עוד
אליך ואליי"
הרי זה הסימן המובהק של הלא נכון... זוהי הבטחה לעצמך ותו לו. ובימלא לא תעמדי בה. נכון?
אהבתי.
[ליצירה]
מפריע לי שיש שגיאות כתיב
(אלך לבית הספר, לדוגמא)
וחבל שאתה חוסך מידי בסימני פיסוק
"הוא אינו בבית הוא בבית ספר"
ונראה לי שהתכוונת להגיד לא כדאי, במקום לא כדי.
בהצלחה בהמשך!!
תגובות