[ליצירה]
לביא - צודק, גם לגבי קריצה, וגם לגבי ההערות... סה"כ בדקתי אם אני יכולה להגיע לכאלה רמות של ציור\רישום (הגעתי למסקנה שלא ממש, אבל שיש שיפור )....
תודה לשאר המעירים, מאירים, ומחמיאים.... אה ושנטובה גם!
[ליצירה]
אהבתי את "החיים זה לא הכל, המוות זה לא כלום". יותר אנשים צריכים להיות מודעים לזה. חלק גדול מהשריטות בחברה, נראה לי, מבוסס על זה.
[ליצירה]
[ליצירה]
אני ממש נהנית לראות יצירות שמורכבות מיצירות אחרות, זה איכשהו מצליח להכניס קצת מכל אחת מהן לתוך האחת החדשה.
(וזה שאני מכירה ואוהבת את כל השירים שציינת בכלל עזר)
רק לא הבנתי - מה הסיפור עם ה"ורד/מאיר"..
care to explain?
תגובות