[ליצירה]
וואו. דב, סחטיין על ההסתכלות היפה על העולם, אבל לא לזה התכוונתי בציור הזה. חבל שיש באג עם השמות של היצירות החזותיות באתר, נראה לי זה היה יכול לעזור... בכל מקרה, זה היה צריך להקרא "Dangerously Bored"
[ליצירה]
ואני הרבה יותר אוהבת את היצירות הנוטות לסוראליות, כמו זו. שילוב יפה של צבעים ברקע שחור, ומוטיב הציור אומנם מוכר, אבל (לפחות לי) לא נמאס אף פעם...
[ליצירה]
זה טוב!
גם אני שומרת מקום מיוחד בלב לתוכנית צייר, לפני עידן הפוטושופ וחבריו. ואף פעם לא חשבתי לעשות ציור רק מה"ספריי". מעניין במיוחד בהצללות.
סחתיין.
תגובות