אחח שי... אם יורשה לי להעמיד עצמי לצידך, כחבר, אומר רק כי כבר אין רבים כמונו... אנחנו דור שנעלם... ואתה היטב לתאר רגע של אינטימיות מיוחדת, רגע רומנטי מהסוג של פעם...... לפני שהרגו את הרומנטיקה
[ליצירה]
אחח שי... אם יורשה לי להעמיד עצמי לצידך, כחבר, אומר רק כי כבר אין רבים כמונו... אנחנו דור שנעלם... ואתה היטב לתאר רגע של אינטימיות מיוחדת, רגע רומנטי מהסוג של פעם...... לפני שהרגו את הרומנטיקה
[ליצירה]
חחחח מר יוסף וויזלי, זה ממש ממש הצחיק אותי. רק אני חושב שבאיזהו שלב זה נהיה ארוך מידי. אבל לא משנה.
תגיד, כבר חושב על החתונה? אמרתי לך שתתחתן עוד מעט. מר יוסף, הסגרת עצמך- אתה הבא בתור!
תגובות