עומד מול התערוכה
מיוחדת מקורית
שנות חיים עוברים מול עיני
איזו תערוכה מסודרת
מאורגנת
מתוייקת
עובר
מביט היטב
מסדרונות ארוכים ארוכים
חדרים אלפים
קומות ובניינים
לבד
עובר לאיטי
אחד אחד
מביט
ומתבייש.
[ליצירה]
אוי לנו במה חטאנו..שלילי ביותר שאנחנו מכורים כ"כ לשוקולד! לקופעאין..
לסוכעאר המרעיל אותנו כ"כ, לשמעאן, ובעיקר כשכל אלו הרכיבים באים יחד במכה..
אוי לנו במה חטא גופנו..שכזה עונש אנחנו מטילים עליו ללא הפסק,בתאוות לבינו..עינינו ופינו..
הצילו אנשים את נפשותיכם וגופכם מן השעות הרעות! שוקולד זה רעל!! ואני לא יודעת אם ד' התיר לנו להרעיל את גופנו..
נקודה למחשבה.
בהצלחה..
(:
ילדה
[ליצירה]
אלוהים.
זה קשה כ"כ. אני כ"כ הייתי רוצה לבוא אליך ולתת לך חיבוק.
אין לי מה לומר. ונראה לי שלא שייך שיגידו משהו בכלל.
אין לי מה להציע לך. חוץ מהבנה.
למרות שאני לא מכירה אותך, אני חושבת שתשמחי לקבל.
קחי.
איתך,
עטרת
[ליצירה]
....
וואו.
... (התרשמות)
מדהים.
מדהים!!! מרגש כ"כ! הצילו!
וואו.
אני יכולה להדפיס את זה,ולהביא ל..בוא נראה..
אף אחד...?
וואו.
האמת? הייתי יותר נפעמת אם בן היה כותב את זה.
והייתי בטוחה בהתחלה שבאמת בן כתב את זה-עד לקראת הסוף. כי אם זה היה בן-את יודעת,זה היה נוגע בי הרבה יותר-כיאלו הוא אומר את זה לי..
(: אוהבת. אוהבת.
תגובות